Wielu z Was wie, że KLM z Holandii był pierwotnie szóstą niezależną linią lotniczą.
Oznacza to, że musi otwierać nowe trasy, aby zasilić swoją sieć.
Nic więc dziwnego, że KLM dołączy do swojej sieci Katowice w południowej Polsce od 30 października.
Luchtvaartnieuws Jeden lot dziennie będzie obsługiwał samolot Embraer 195, który może pomieścić do 132 pasażerów.
Podczas gdy większość europejskich przewoźników obsługuje dwa kierunki w Polsce, widzimy, że KLM obsługuje już mniej niż pięć: Gdańsk, Kraków, Poznań, Warszawa i Wrocław.
Godziny lotów:
KL 1815 Amsterdam-Kadowicz 1420-1610
KL 1816 Katowice-Amsterdam 1650-1850
Jednak ta dodatkowa trasa pojawia się w czasie, gdy KLM boryka się z ograniczeniami przepustowości w swojej macierzystej bazie Schiphol.
W lipcu Schiphol poprosił swoich klientów linii lotniczych o zmniejszenie liczby lotów i pasażerów.
Schiphol prosi linie lotnicze o zmniejszenie liczby pasażerów na swoich lotach
W zeszłym tygodniu Schiphol zalecił swoim liniom lotniczym zmniejszenie liczby lotów o kolejne 18 procent do końca października. Ma to na celu zmniejszenie zatorów na jednym terminalu Schiphol.
KLM nie był zadowolony. Teraz każdego dnia trzeba odwołać do 40 lotów.
Ale to nie koniec historii.
KLM musi obsługiwać puste loty, aby sprowadzić zagubionych pasażerów za granicę. Niektórzy z tych pasażerów będą wykonywać połączenia na lotnisku Schiphol.
Doprowadziło to do ciągłych problemów w Shibol, które trwały od maja Dyrektor generalny Dick Bensop rezygnuje.
Miejmy nadzieję, że sytuacja Schiphol ustąpi do końca października.
„Muzyk. Miłośnik kawy. Oddany badacz jedzenia. Webman. Namiętny guru internetu”.
More Stories
Wpływ siły wyższej na małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce na przykładzie pandemii Covid-19: wnioski na przyszłość
W 2025 roku Polska zwiększy wydatki na obronność do rekordowego poziomu
„Zmiana zasad gry”: Lockheed przedstawia pierwszy polski F-35