15 listopada, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Horror pokazuje, co kieruje dużymi wydaniami wyłącznie w wersji cyfrowej

Środek zaradczy ogłoszony w zeszłym miesiącu Alana Wake’a IIdługo oczekiwana kontynuacja gry akcji z 2010 roku, Nie zostanie wydany na dysk Kiedy został uruchomiony 17 października. Ta wiadomość była denerwująca dla tych, którzy woleliby mieć fizyczną grę na swoich półkach, ale w rozmowie z EurogamerDyrektor kreatywny Sam Lake i dyrektor gry Kyle Rowley przedstawili szerszy kontekst decyzji, a uzasadnienie wygląda lepiej dla gry na dłuższą metę.

– powiedział Lake i Rollie Eurogamer Decyzja zapadła, ponieważ dałoby to zespołowi Remedy więcej czasu na pracę nad grą do ostatniej chwili, zamiast konieczności wysyłania gry w jednym opakowaniu do wydrukowania na dyskach tylko po to, aby wymagać ewentualnych poprawek i dopracowania zespołu dodanego między wysyłka i wydanie. Gry wideo często trzeba umieścić na dysku na długo przed tym, zanim te fizyczne kopie będą dostępne do kupienia w lokalnym sklepie, a ponieważ łatki pierwszego dnia stają się nową normą, fizyczna wersja gry na dysku, którą wkładasz do konsoli, często nie jest „ ukończony produkt. Według Lake’a i Rowleya był to najlepszy sposób działania zarówno według Remedy, jak i wydawcy Epic Games.

„Jako twórcy jasne jest, że przejście na technologię cyfrową daje nam więcej czasu na ulepszenie gry” – powiedział Rowley. Eurogamer. „Właściwie to całkiem sporo tygodni. W przeciwnym razie gra, która trafia na dysk, oczywiście musi być grywalna bez łatki.”

Rowley kontynuował, podkreślając chęć zespołu do jak najlepszego ulepszenia gry.

„Nie chcieliśmy wypuścić czegoś, z czego nie byliśmy zasadniczo dumni, z czego nie chcieliśmy, aby gracze grali. Mamy więc nadzieję, że w ten sposób możemy dać wam lepszą wersję gry.”

Dlaczego przejście na technologię cyfrową ma znaczenie

Na papierze wszystko to brzmi świetnie. Deweloperzy mają więcej czasu, aby uczynić grę jak najlepszą, a gracze otrzymują najlepszą wersję gry w dniu premiery. Jednak nośniki fizyczne są większe niż niektórzy z nas chcą umieścić na naszych półkach. Dystrybucja cyfrowa stała się w ostatnich latach wyjątkowo ryzykowna, ponieważ żyjemy w kapitalistycznym piekle, w którym firmy mogą w każdej chwili usunąć dzieło sztuki z publicznego dostępu. usługi nadawcze Skanuj programy i filmy z ich katalogu Z alarmującą częstotliwością firmy takie jak Nintendo Zamknięcie sklepów cyfrowych i proszenie ludzi o poszukiwanie drogich fizycznych kopii rzadkich gier. Minęło dopiero sześć miesięcy od tego roku, a dziesiątki gier zostały już zrobione Styl Thanosa przestał istnieć.

Co więcej, fizyczne kopie są dla niektórych jedynym sposobem grania w gry na czas. W Stanach Zjednoczonych obszary wiejskie są często uzależnione od monopoli dostawców usług internetowych, którzy oferują słabe prędkości Internetu bez żadnej alternatywy. Spędziłem życie w małym miasteczku w Georgii, gdzie musiałem zabierać pełne konsole do mojego kampusu uniwersyteckiego, aby pobierać gry i aktualizacje, ponieważ mój domowy internet był kiepskiej jakości, a firma, w której pracowała moja rodzina, była jedyną opcją dla naszej okolicy. Kupowanie fizycznych kopii było jedynym sposobem na obejście rozmiaru instalacji przekraczającego 50 GB bez konieczności czekania dłużej niż jeden dzień, aż gra stanie się grywalna. Ten brak dostępu jest problemem systemowym, który wykracza poza gry wideo, ale służy jako przypomnienie, że odejście od gier fizycznych ma daleko idące konsekwencje wykraczające poza nostalgię za kopiami pudełkowymi. branży gier wideo pozostawiając w tyle społeczności wiejskieA ponieważ franczyzy wyłącznie cyfrowe stają się coraz bardziej widoczne dla firm, prawdopodobnie staną się jeszcze gorsze.

W rzeczywistości tego rodzaju przemiany stają się już coraz bardziej zauważalne, nawet jeśli wersje pudełkowe wciąż trafiają na sklepowe półki. Wiele dużych gier wyda specjalne wersje z kodami do pobrania zamiast płyty, np God of War: Ragnarok. W weekend pojawiło się krótkie przerażenie, że nadchodząca gra RPG science-fiction Bethesdy pole gwiazd Może w ogóle nie zawierać nagrywania płyt. To koniec Wydaje się, że tak nie jest. Standardowe wydanie będzie zawierało płytę, natomiast a Edycja specjalna za 300 USD Będzie zawierał tylko kod do pobrania. Chociaż nie jest to najgorszy scenariusz, przez chwilę wydawało się to rozsądne, ponieważ wygląda to na krajobraz, do którego zmierzamy. Na lepsze i gorsze.