gdy Honda HR-V Zadebiutował w USA ponad dekadę temu i zrobił to z całą magią deski do krojenia; Była to solidna i niezawodna platforma, z której można korzystać na co dzień, a jednak całkowicie ją ignorować. Ale to może się zmienić teraz, gdy Honda HR-V 2023 wreszcie jest tutaj z Przeprojektowanie, które mocno czerpie z najnowszych samochód Honda Civic. ten Honda HR-V w końcu próbuje zwrócić naszą uwagę i myślę, że z tym drugim pokoleniem (w Stanach Zjednoczonych), Ten HR-V Czy naprawdę warto.
Pomyśl o tym, odejście jest teraz trudne do przeoczenia Honda HR-V Wspólny język projektowania CR-V. I że CR-V wyglądał jak Honda wyciągnięta współczesna twarz obywatelski Na bardzo dużej ramie. Wszystkie trzy starsze Hondy mają niejasną – nieco płaską – twarz. Nawet jeśli poprzedni HR-V nie był tak brzydki jak CR-V czy Civic, nie wyglądał tak dobrze.
Nowy HR-V ma dłuższą maskę, a dzięki wąskim, wysokim reflektorom crossover wygląda bardziej elegancko niż wcześniej. Pysk utrzymuje dolny zgryz, ale jest niższy.
„Brzydkie listwy sufitowe” zniknęły, per HondaWycieraczki przedniej szyby są ukryte. Dzięki temu czcionki są ogólnie znacznie czystsze. Honda Mówi Że HR-V nadal bazuje na Civicu i podobnie jak jedenasta generacja ukochanego sedana, crossovera chce dorosnąć:
Oparty na jedenastej generacji wielokrotnie nagradzanej Hondy Civic, HR-V jest większy od swojego poprzednika, ma dłuższy rozstaw osi i szerszy rozstaw, zachowując jednocześnie sportowy i osobisty charakter. HR-V ma odpowiednią wielkość z przestrzenią i udogodnieniami na weekend pełen przygód, a jednocześnie jest sprytny do manewrowania na ulicach miasta. Zaplanowany na premierę tego lata, HR-V będzie wyposażony w bardziej responsywny silnik i nowe niezależne tylne zawieszenie, które nada kompaktowemu SUV-owi bardziej pewny siebie, wyrafinowany i przyjemny w prowadzeniu charakter.
Tak zabawne, że Honda HR-V 2023 oświadczenie iść do młody człowiek Klimat, który chce nas przekonać, że HR-V jest fajny. Honda wzywa nawet klientów, których szuka HR-V, powołując się w szczególności na młodych i początkujących nabywców. Honda podwaja również swoje twierdzenie, że nowy HR-V jest sportowy i żądny przygód, co do pewnego stopnia mówi marketingowo: „Możesz jeździć w terenie na własne ryzyko”.
Ale nie sądzę, że H-RV powinien próbować być kimś, czym nie jest. To nie jest samochód sportowy. Nie jest też kierowcą terenowym. Mam nadzieję, że to samochód hybrydowy. I naprawdę mam nadzieję, że to nadal tani samochód, zaczynając od około 21 870 $. jak poprzedni.
Nie możemy dokładnie wiedzieć, na jakim samochodzie opierają się specyfikacje, ponieważ są one nadal objęte tajemnicą. Tak samo jest z datą premiery, o której kiedyś mówi Honda tego lata. Naprawdę, myślę, że Honda HR-V 2023 powinna w większości opierać się – niezależnie od przewrócenia się nadwozia – na to, co jest ostatnie: dobrze wyglądający crossover.
„Odkrywca. Nieprzepraszający przedsiębiorca. Fanatyk alkoholu. Certyfikowany pisarz. Wannabe tv ewangelista. Fanatyk Twittera. Student. Badacz sieci. Miłośnik podróży.”
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Giełdy Nasdaq i S&P 500 prowadzą w dół w związku z rozczarowującymi wynikami Nvidii