Jedną z najbardziej godnych uwagi nowych funkcji w World of Warcraft: Season of Discovery jest 10-osobowa adaptacja rajdu Blackfathom Deeps, a gracze chcą, aby to doświadczenie zapewniło przepis na dalszy rozwój.
Rajdy końcowe, takie jak Molten Core i Onyxia's Lair, są zazwyczaj przeznaczone dla 40-osobowych grup w pozasezonowej wersji Classic World of Warcraft. Chociaż pomyślne ukończenie tych zadań z 39 innymi osobami jest jednym z najbardziej niesamowitych doświadczeń w grach, wiąże się to z trudnościami logistycznymi.
Artykuł kontynuowany po reklamie
Po pierwsze, utworzenie grupy tej wielkości bez wielu narzędzi do dobierania graczy znacznie utrudnia perspektywę. Dodatkowo czas potrzebny na przeprowadzenie rajdów jest bardzo długi, a na ukończenie całej rundy potrzeba wielu godzin.
Teraz niektórzy gracze wezwali do rozpoczęcia pierwszej fazy WoW: Season of Discovery, aby najazdy stały się normą w grze.
Gracze WoW-a odnaleźli nową radość w mniejszych rozmiarach raidów
W poście dot Redditjeden z użytkowników podzielił się tym, jak bardzo podobało mu się środowisko rajdowe w Sezonie Odkryć, wyrażając chęć kontynuowania tego w późniejszych etapach i w grze końcowej.
Mniej reklam|Tryb ciemny|Gry, telewizja, filmy i programy technologiczne
Artykuł kontynuowany po reklamie
W szczególności gracz jako ważny powód, dla którego chciał, aby 10-osobowe rajdy były kontynuowane, jako ważny powód podał radość, jaką czerpała ze zwiększonej odpowiedzialności za zmniejszenie liczebności drużyny. Kolejnym czynnikiem ograniczającym jest łatwość, z jaką małe grupy mogą się komunikować w porównaniu z większymi grupami.
Wielu respondentów szybko powtórzyło przemyślenia OP. „Ja też” – powiedział jeden z nich. Małe naloty idealnie wpasowałyby się w ducha SOD, IMO. I tak 60-osobowe naloty muszą zostać zmodyfikowane ze względu na siłę pełzania. Można więc łatwo grać z 10 do 20 graczami.
Artykuł kontynuowany po reklamie
Inny twierdził, że małe grupy pomogłyby w rozwiązaniu bieżących problemów związanych z napadami na ogromne ilości monet przez GDKP. Powiedzieli: „Gdyby robili 40-osobowe rajdy na koniec gry, GDKP byłyby wszędzie. W tej chwili możesz z łatwością zebrać kilku graczy i wyczyścić zawartość. Władcy GDKP to jedyni ludzie spoza gildii, którzy by ich organizowali. 40-osobowa grupa zabiłaby Małe grupy przyjaciół grających razem. Maksymalnie 15-20 graczy, proszę. 40 jest bardzo przestarzałe.
Niezależnie od konkretnych planów Blizzarda na przyszłość rajdów w późniejszych etapach WoW: Season of Discovery, prawdopodobne jest, że w duchu eksperymentów pojawi się więcej modów, takich jak Blackfathom Deeps.
Artykuł kontynuowany po reklamie
„Specjalista sieciowy. Odwieczny maniak zombie. Kawowy ninja. Przyjazny dla hipsterów analityk.”
More Stories
Premiera PlayStation 5 Pro planowana jest za kilka tygodni
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Firma zajmująca się sztuczną inteligencją Midjourney zapowiada produkt sprzętowy w nowej formie