16 listopada, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Gracze WoW-a domagają się mniejszych najazdów przez cały Sezon Odkryć

Jamesa Lyncha

Jedną z najbardziej godnych uwagi nowych funkcji w World of Warcraft: Season of Discovery jest 10-osobowa adaptacja rajdu Blackfathom Deeps, a gracze chcą, aby to doświadczenie zapewniło przepis na dalszy rozwój.

Rajdy końcowe, takie jak Molten Core i Onyxia's Lair, są zazwyczaj przeznaczone dla 40-osobowych grup w pozasezonowej wersji Classic World of Warcraft. Chociaż pomyślne ukończenie tych zadań z 39 innymi osobami jest jednym z najbardziej niesamowitych doświadczeń w grach, wiąże się to z trudnościami logistycznymi.

Artykuł kontynuowany po reklamie

Po pierwsze, utworzenie grupy tej wielkości bez wielu narzędzi do dobierania graczy znacznie utrudnia perspektywę. Dodatkowo czas potrzebny na przeprowadzenie rajdów jest bardzo długi, a na ukończenie całej rundy potrzeba wielu godzin.

Teraz niektórzy gracze wezwali do rozpoczęcia pierwszej fazy WoW: Season of Discovery, aby najazdy stały się normą w grze.

Gracze WoW-a odnaleźli nową radość w mniejszych rozmiarach raidów

W poście dot Redditjeden z użytkowników podzielił się tym, jak bardzo podobało mu się środowisko rajdowe w Sezonie Odkryć, wyrażając chęć kontynuowania tego w późniejszych etapach i w grze końcowej.

Podpisanie ww zręcznie Za darmo i zyskaj:

Mniej reklam|Tryb ciemny|Gry, telewizja, filmy i programy technologiczne

Artykuł kontynuowany po reklamie

W szczególności gracz jako ważny powód, dla którego chciał, aby 10-osobowe rajdy były kontynuowane, jako ważny powód podał radość, jaką czerpała ze zwiększonej odpowiedzialności za zmniejszenie liczebności drużyny. Kolejnym czynnikiem ograniczającym jest łatwość, z jaką małe grupy mogą się komunikować w porównaniu z większymi grupami.

Wielu respondentów szybko powtórzyło przemyślenia OP. „Ja też” – powiedział jeden z nich. Małe naloty idealnie wpasowałyby się w ducha SOD, IMO. I tak 60-osobowe naloty muszą zostać zmodyfikowane ze względu na siłę pełzania. Można więc łatwo grać z 10 do 20 graczami.

Artykuł kontynuowany po reklamie

Inny twierdził, że małe grupy pomogłyby w rozwiązaniu bieżących problemów związanych z napadami na ogromne ilości monet przez GDKP. Powiedzieli: „Gdyby robili 40-osobowe rajdy na koniec gry, GDKP byłyby wszędzie. W tej chwili możesz z łatwością zebrać kilku graczy i wyczyścić zawartość. Władcy GDKP to jedyni ludzie spoza gildii, którzy by ich organizowali. 40-osobowa grupa zabiłaby Małe grupy przyjaciół grających razem. Maksymalnie 15-20 graczy, proszę. 40 jest bardzo przestarzałe.

Niezależnie od konkretnych planów Blizzarda na przyszłość rajdów w późniejszych etapach WoW: Season of Discovery, prawdopodobne jest, że w duchu eksperymentów pojawi się więcej modów, takich jak Blackfathom Deeps.

Artykuł kontynuowany po reklamie