14 września, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Giełdy Nasdaq i S&P 500 prowadzą w dół w związku z rozczarowującymi wynikami Nvidii

Giełdy Nasdaq i S&P 500 prowadzą w dół w związku z rozczarowującymi wynikami Nvidii

Akcje Kohla (KSS) zwyżkowały na początku notowań, aż o 7% po tym, jak spółka przekroczyła oczekiwania dotyczące zysków z Wall Street o 0,15 dolara na akcję i podwyższyła prognozy zysków.

W drugim kwartale firma podwoiła wysiłki w zakresie zarządzania zapasami i wydatkami, co spowodowało spadek zapasów o 9% rok do roku. „Planuje w dalszym ciągu zwiększać obrót zapasami i zarządzanie zapasami do wartości średniojednocyfrowej” – powiedział inwestorom dyrektor generalny Tom Kingsbury podczas rozmowy telefonicznej.

Wszystko to stanowi część wysiłków mających na celu „zwiększenie konkurencyjności w okresie wysoce promocyjnym sezonu świątecznego” – mówi dyrektor finansowa Jill Timm.

Kohl’s spodziewa się zakończyć rok 2024 marżą operacyjną na poziomie od 3,4% do 3,8% i skorygowanym zyskiem na akcję w przedziale od 1,75 do 2,25 dolarów.

Firma obniżyła prognozy wzrostu sprzedaży na cały rok ze względu na utrzymujące się „trudne otoczenie konsumenckie”, a klienci Kohla odczuwają „ciężar” rosnących kosztów utrzymania, co zmusza ich do ograniczania zakupów w koszykach.

Obecnie firma oczekuje, że sprzedaż w tych samych sklepach spadnie od 3% do 5% w roku finansowym 2024, czyli będzie większa niż wcześniej oczekiwany spadek rok do roku wynoszący 1% do 3%.

Sephora w Coles pozostaje jasnym punktem dla firmy. Ogólna sprzedaż spółki wzrosła w drugim kwartale roku o około 45% w porównaniu do roku ubiegłego, przy wzroście sprzedaży o 10%.

W 2024 roku firma dodała łącznie 140 lokalizacji, przekraczając liczbę 1000 sklepów Sephora w Kohl’s.

„Zaobserwowaliśmy ogromny wzrost liczby klientów robiących zakupy w Sephora” – stwierdził Kingsbury, dodając, że „około 35% koszyków Sephora ma w koszyku inny produkt Coles”. Ponieważ sklep z kosmetykami przyciąga młodszych klientów, planuje przenieść dział dziecięcy na przód sklepu.