16 listopada, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Firma LG właśnie wyprodukowała najszybszy jak dotąd monitor do gier OLED

LG Display, producent zajmujący się produkcją i sprzedażą wyświetlaczy innym firmom, prezentuje nowy wyświetlacz OLED, który wkrótce może pojawić się w wysokiej klasy monitorach do gier. Ten panel o przekątnej 27 cali i rozdzielczości 1440p łączy w sobie szybki czas reakcji 0,03 ms z częstotliwością odświeżania 480 Hz, co czyni go najszybszym w historii wyświetlaczem OLED.

Nowy wyświetlacz LG jest lepszy od 32-calowego monitora do gier OLED „dual Hz” (32GS95UE), który zaprezentowano w grudniu. Chociaż ten wyświetlacz podobnie oferuje częstotliwość odświeżania do 480 Hz, musisz przełączyć wyświetlacz na 1080p, aby skorzystać z tej prędkości.

Dzięki temu LG Display jest na dobrej drodze do konkurowania z panelem Niedawno ogłoszone Zasilany przez ramię wyświetlacza Samsunga, które oferuje nieco niższą częstotliwość odświeżania 360 Hz i rozdzielczość 1440p. Samsung zatwierdził już panel dla swojego nowego 27-calowego monitora do gier Odyssey OLED G6 i wygląda na to, że MSI I Dołek Można go również wykorzystać na nadchodzących ekranach.

LG Display twierdzi, że panel jest wyposażony w opracowaną przez firmę „technologię META” Ta funkcja powinna Aby zapewnić lepszą jasność i szersze kąty widzenia. Firma twierdzi również, że emituje „najniższy poziom niebieskiego światła w branży”. Jest jeszcze za wcześnie, aby stwierdzić, czy jakakolwiek firma zajmująca się grami zastosuje nowy panel LG Display. LG Display planuje wypuścić na rynek 27-calowy panel OLED 480 Hz w pierwszej połowie tego roku, a podczas targów CES 2024 zaprezentuje „pełną ofertę” wyświetlaczy OLED dla graczy, obejmującą przekątne od 27 do 45 cali.

Ponieważ dwóch największych producentów wyświetlaczy opracowuje panele OLED, dla których priorytetem są wysokie częstotliwości odświeżania, oznacza to, że wkrótce zobaczymy więcej monitorów do gier korzystających z tej technologii.