23 grudnia, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Federalna Administracja Lotnicza prowadzi dochodzenie w sprawie samolotu Southwest lecącego do Tampy, który spadł 50 stóp nad wodą

Samolot linii Southwest Airlines lecący na międzynarodowe lotnisko w Tampie gwałtownie zniżył się 14 lipca, opadając na wysokość ponad 500 stóp w niecałą minutę i znajdując się na odległość 50 stóp od powierzchni zatoki Tampa.

Według publicznych danych śledzenia lotów do zdarzenia doszło wkrótce po godzinie 19:00, gdy samolot był jeszcze wiele kilometrów od miejsca docelowego. W tym momencie, jak pokazuje mapa lotu FAA, samolot miał znajdować się ponad 300 metrów nad powierzchnią.

Raczej leciał na wysokości 15-piętrowego budynku.

Według stacji pogodowej na międzynarodowym lotnisku w Tampie samolot Boeing 737 MAX rozbił się podczas sztormowej pogody, z lekkim deszczem i porywami wiatru osiągającymi prędkość 30 km na godzinę. Warunki były tak złe, że samolot z Columbus w stanie Ohio został przekierowany do Fort Lauderdale.

Według nagrania dźwiękowego przesłanego do YouTube pracownik kontroli ruchu lotniczego zaalarmował pilotów o małej wysokości samolotu. W tym momencie samolot szybko wzniósł się na wysokość około 300 metrów.

Robert Katz, doświadczony pilot komercyjny, powiedział, że podczas lotu blisko powierzchni uskok wiatru – gwałtowna zmiana prędkości lub kierunku wiatru – „wrzuciłby samolot jak mucha do zatoki Tampa”.

Katz, certyfikowany instruktor lotu z Teksasu, powiedział, że piloci nie monitorowali lądowania samolotu. Dodał, że piloci powinni byli mieć świadomość, że lecą na niebezpiecznej wysokości i nie dać się zaalarmować kontrolerowi ruchu lotniczego.

„To nie powinno było się wydarzyć” – powiedział Katz. „Ci piloci będą potrzebowali wielu wyjaśnień”.

Dodał, że jeśli warunki byłyby na tyle złe, że konieczna byłaby zmiana trasy samolotu, decyzja ta powinna była zostać podjęta na długo przed osiągnięciem przez samolot punktu lądowania.

Federalna Administracja Lotnicza stwierdziła w oświadczeniu, że incydent jest przedmiotem dochodzenia. Rzecznik międzynarodowego lotniska w Tampie odmówił komentarza, odnosząc się zamiast tego do Southwest.

„Southwest stosuje swój własny, solidny system zarządzania bezpieczeństwem i pozostaje w kontakcie z FAA, aby zrozumieć i zaradzić wszelkim naruszeniom” – stwierdził Southwest w oświadczeniu. „W Southwest nie ma nic ważniejszego niż bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników”.

Ben Schlabig, który na swoim lotniczym blogu zwrócił uwagę na szybkie lądowanie Jedna mila na raz„The New York Times” napisał w poniedziałek, że incydent był „prawie katastrofą”. Spekulował, że piloci mogli błędnie zidentyfikować pas startowy Courtney Campbell – długą, prostą drogę – jako pas startowy i opuścili samolot z zamiarem lądowania.

Jest taka możliwość, ale tylko wtedy, gdy piloci są poważnie zmęczeni, powiedział Katz. Powiedział, że takie wypadki zwykle mają miejsce, gdy piloci są nieuważni z powodu stresu lub zmęczenia, które mogą się pogorszyć z powodu złych warunków pogodowych.

„W kokpicie znajduje się wiele wskaźników wskazujących, że samolot zbliża się zbyt nisko. Istnieje wiele mechanizmów kontrolnych, które mają na celu zwrócenie czyjejś uwagi: «Wstań, zrób coś»” – powiedział Katz.

Śledź najważniejsze nagłówki wiadomości w Tampa Bay

Zapisz się na nasz bezpłatny biuletyn DayStarter

Codziennie rano będziemy dostarczać najnowsze wiadomości i informacje, które musisz znać.

Wszyscy zostaliście zarejestrowani!

Chcesz otrzymywać więcej naszych bezpłatnych cotygodniowych biuletynów w swojej skrzynce odbiorczej? Zacznijmy.

Poznaj wszystkie opcje

Lot ten następuje po podobnym incydencie w zeszłym miesiącu w Oklahoma City, gdzie samolot Southwest leciał na niezwykle małej wysokości, wciąż wiele mil od lotniska.

W kwietniu samolot linii Southwest Airlines rozbił się u wybrzeży Hawajów i zanim zaczął wznosić się, dotarł na odległość 400 stóp od oceanu.

Krajowa Rada Bezpieczeństwa Transportu prowadzi również dochodzenie w sprawie samolotu Southwest, który wykonał nietypowy „holenderski obrót” i stwierdzono, że jego ogon został uszkodzony po locie z Phoenix do Oakland w Kalifornii. Śledczy twierdzą, że samolot został zaparkowany na zewnątrz podczas silnej burzy.

Pisarze „Timesa” Leslie Cosme-Torres i Shauna Mackle wnieśli swój wkład w powstanie tego raportu.

winona ryder nude indianpornanal.com indian sex vidivo
legal wives nov 5 teleseryes.net abot kamay na pangarap jan 16 2023 full episode
hd sex telugu pornframe.net poonam bajwa hot
bf sxe video daporn.mobi singh is bling full movie hd
clarachanell apacams.com lexy_sexy_lexy xxx
نيك شواذ gottorco.com سكس كام
hentai cock expansion sexhentai.org doujin pregnant
abot kamay na pangarap oct 31 2022 pinoytvfriends.com the broken marriage vow march 14 full episode
kitchen xvideo captaintube.info www nepali sexy com
إيما ستون سكس lesexcitant.com سكس بنات ورجال
kerala girls sex videos vegasmpegs.com kannada sex vidio
sex videos ap indianfuckertube.com assamese sexy bf
fingering sex videos freegreatporn.info hot xxx sexy pic
pokemon moon lillie hentai justhentaiporn.com cowboy bebop hentia
fresh choot faphub.mobi sexy bengali bf