Imperium mróweknadchodząca gra oparta na powieści science fiction Bernarda Werbera z 1991 roku, zostanie wydana na konsole i komputer przez parowy W roku 2024 wydawca mikroid i deweloper wieża piąta ogłaszać. Konkretne konsole nie są jasne, ale gra jest obecnie dostępna na liście życzeń za pośrednictwem Sklep PlayStation.
Oto przegląd gry za pośrednictwem Microids:
O
Na podstawie bestsellerowej książki Bernarda Werbera pt. Imperium mrówek Będzie oferować strategiczne doświadczenie zbliżone do słynnej sagi książkowej.
ekspertyza pochłaniający Przygodas i broń swoich ziem w taktycznych i strategicznych bitwach w mikroskopijnym świecie o epickich proporcjach.
Eksploracja, strategia, umiejętności bojowe, ale przede wszystkim lokalny sojusz dzikich zwierząt będzie niezbędny, aby wyjść zwycięsko z wielu wyzwań, które na ciebie czekają.
Weź udział w migracji skazanej na zagładę i utraconej kolonii
Wciel się w mrówkowego Zbawiciela, którego zadaniem jest przewodzenie swojemu „ludowi”, odbudowywanie i ochrona domu, sprawienie, by rozkwitał i podbijanie nowych terytoriów w różnych porach roku.
Kluczowe cechy
- Weź udział w epickiej przygodzie – Wspieraj rolę dzielnej mrówki w widoku trzeciej osoby i odkryj unikalne umiejętności, które mogą ci pomóc w bitwie i eksploracji.
- Strategia czasu rzeczywistego 3D o progresywnym poziomie trudności – Gra obiecuje intuicyjne doświadczenie dla nowicjuszy, z lekcjami uczącymi podstaw Gra strategiczna czasu rzeczywistego. Gra będzie również oferować skalowalny poziom trudności i adaptacyjne doświadczenie dla doświadczonych graczy, którzy odkryją nową mechanikę rozgrywki, a także zaawansowane strategie i umiejętności walki.
- Eksploruj piękne otoczenie i poznaj lokalną przyrodę – Gra będzie miała fotorealistyczną dżunglę do eksploracji. Poznaj innych mrówek i mieszkańców lasu podczas swojej przygody, spotykaj się z nimi i wchodź z nimi w interakcje.
- Fotorealistyczne Unreal Engine 5 przesuwa granice fotorealistycznych efektów na roślinach i dzikiej przyrodzie.
- Narracja oparta na sezonie Wzdłuż tych samych linii – Gra posiada narrację zgodną z rytmem pór roku, do której dostosuje się środowisko i mechanika rozgrywki.
- Porównaj różnorodność i adaptację – Mapy gry będą ewoluować w zależności od pory dnia (dzień, noc, świt i zmierzch).
Zobacz zrzuty ekranu z pierwszego programu Sat.
zrzuty ekranu
„Specjalista sieciowy. Odwieczny maniak zombie. Kawowy ninja. Przyjazny dla hipsterów analityk.”
More Stories
Reżyser WayForward twierdzi, że Nintendo zmieniło jego sposób patrzenia na branżę gier wideo
Ghost of Tsushima to pierwsza gra na PlayStation obsługująca Puchar PC
iPhone 16 Pro: w tym roku pojawią się cztery nowe funkcje aparatu