Dyrektor Bethesdy starł się z byłym mistrzem World of Warcraft w sprawie komentarzy tego ostatniego na temat ekranu tytułowego Starfield, który wyciekł.
Były reżyser World of Warcraft, Mark Kern, zamieścił w sobotę na Twitterze zrzut ekranu ekranu tytułowego Starfield i zauważył, że nie poświęcono mu wystarczająco dużo czasu.
„Ekran powitalny gry może wiele powiedzieć o tym, jak zmotywowany jest zespół i jak dumni są ze swojej pracy” – napisał Kern.
„Ekran powitalny Starfield wyświetla albo szybkie terminy wysyłki przez przepracowany, entuzjastyczny zespół, albo zespół, który po prostu nie dba o to”.
Kontynuował: „Ekran powitalny jest często wykonywany pod koniec tworzenia gry. Zespoły są bardzo zajęte tworzeniem gry podstawowej. Bardzo często ekran powitalny zmienia się całkowicie po wypuszczeniu gry lub w patchu 0. Zespoły, które są z tego dumne chcesz dobrze patrzeć w przyszłość i często przerabiaj to przed bezpośrednim rozpoczęciem gry.
Komentarze Kerna spotkały się z krytyką, zwłaszcza ze strony szefa wydawnictwa Bethesdy, Pete’a Hinesa, który odrzucił sugestię Kerna, że ekran tytułowy oznaczał, że zespołowi albo to nie przeszkadzało, albo był zbyt pośpieszny, aby go ukończyć.
„Albo projektują, co chcą, i to była nasza lista od lat i była to jedna z pierwszych rzeczy, na których się zdecydowaliśmy” – odpowiedział Haynes.
„Zdobycie opinii to jedno. Kwestionowanie „opieki” jednego programisty, ponieważ zrobiłbyś to inaczej, jest bardzo nieprofesjonalne ze strony innego „programisty”.
W Tweet został usunięty (Jak to zauważyłem wccftech), studio Microsoft InXile zrobiło sarkastyczny ukłon w stronę dyskusji, żartując, że przenosi wszystkie zasoby programistów z głównej gry, aby skupić się na ekranie powitalnym.
Podobno „Kampania potrwa 45 minut, ale ekran powitalny będzie trwał ponad 20 godzin”.
Bethesda ogłosiła w zeszłym tygodniu, że Starfield osiągnął złoty status przed premierą w przyszłym miesiącu, stwierdzając, że główny rozwój gry został zakończony i jest gotowy do przejścia do produkcji.
Gracze mogą wstępnie załadować grę na Xbox Series X/S już teraz, a na Steamie 30 sierpnia, przed datą premiery 6 września.
„Specjalista sieciowy. Odwieczny maniak zombie. Kawowy ninja. Przyjazny dla hipsterów analityk.”
More Stories
Premiera PlayStation 5 Pro planowana jest za kilka tygodni
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Firma zajmująca się sztuczną inteligencją Midjourney zapowiada produkt sprzętowy w nowej formie