Śledź naszą relację na żywo z Głowy kontra ładowarki.
The NFL Po raz kolejny osiągnął imponujące wyniki w pierwszym tygodniu, 20 milionów widzów oglądało tylko Monday Night Football na kanale kablowym ESPN, a łącznie ponad 121 milionów w pierwszych 16 meczach.
A potem jest dzisiejsza noc.
Szukaj widzów w futbolu w czwartek wieczorem, choć wyróżniający się rozgrywający Patrick Mahomes z Team głowy A Justin Herbert podrzędny ładowarki, aby spaść z otchłani. To dlatego, że wspaniałe doświadczenie NFL z całym pakietem gry zostało przeniesione na transmisję na żywo w czwartkową noc premiery na Amazon Prime (Prime pokazał grę przedsezonową; więcej na ten temat poniżej).
NFL doskonale zdaje sobie sprawę, że liczby zmniejszą się w porównaniu, ale jak bardzo się zmniejszą? I czy liga jest gotowa na nieuniknione historie w mediach społecznościowych o fanach narzekających, że nie znaleźli gry i dlaczego nie ma jej w sieci?
TNF w zeszłym roku oglądało średnio około 16 milionów widzów na grę w Fox, a Amazon powiedział reklamodawcom, aby spodziewali się podobnego 12,5 miliona widzów. Eksperci szydzą z tego i oczekują połowy tego, jeśli nie mniej.
„W zeszłym roku zrobili ekskluzywny mecz, myślę, że to był 16 tydzień, podstawyDziewiątki. Krążą pogłoski, że zarobił 4,8 miliona dolarów” – powiedział Daniel Cohen, wiceprezes wykonawczy globalnej firmy konsultingowej Octagon. „Myślę, że przy całym marketingu, który się w to włoży, mogą w tym roku zbliżyć się do sześciu lat”.
Patrick Krakis, były dyrektor generalny Fox Sports, spodziewa się mniej. „To dla nich nadzieja, zyskuje 8 milionów widzów. Myślę, że zrobiłoby to pięć. „
Według Cohena, praktyczna zasada wśród analityków medialnych jest taka, że mecze przedsezonowe stanowią średnio 20 procent rozgrywek sezonu zasadniczego. W przypadku Prime jest tylko jeden punkt danych, co nie jest obiecujące. Targi przechylające 25 sierpnia między kardynałami i 49ers Miał milion widzów, ale połowa tej liczby była w lokalnej telewizji (na lokalnych rynkach rywalizujących drużyn TNF konkursy mogły być transmitowane w telewizji tradycyjnej).
głębiej
Czego można się nauczyć z przedsezonowych recenzji Amazona „Friday Night Football”
Cohen powiedział, że przy użyciu 1 miliona ludzi można by oczekiwać 5 milionów widzów na czwartkowy mecz. Ale nie ma precedensu, by przedsezonowa gra była emitowana wyłącznie – znowu poza lokalnymi rynkami – więc trudno jest wiedzieć, czy będziesz liczyć w skali 20%. Na podstawie samych strumieni liczba widzów sięgnie 2,5 miliona.
Amazon od tygodni sprzedaje TNF w Prime, a według firmy platforma ma szeroki zasięg z ponad 200 milionami subskrybentów. Ale nawet NFL przyznało, że niektórzy z jego fanów mogą mieć trudności ze znalezieniem gry.
„Nasi fani będą musieli go znaleźć. Ich zachowania ulegną zmianie” – powiedział dziennikarzom w środę Jeff Miller, wiceprezes wykonawczy NFL ds. komunikacji, podczas gdy jego słowa prawie nie przekazują wiadomości w czasach, gdy treści sportowe są zaśmiecone. wiele platform. Tradycyjne i przesyłane strumieniowo, które utrudniają fanom znalezienie swoich meczów, nadal miło jest usłyszeć od NFL, ponieważ liga od dawna zapewnia nadejście telewizji sieciowej.
Dlaczego liga to robi, jest oczywiste – tak, roczna płatność Amazona w wysokości 1 miliarda dolarów jest również krytyczna. Młodsi fani przecinają linę i oglądają media w ruchu i na różnych urządzeniach, więc myślenie jest, aby spotkać się z nimi na ich warunkach.
„Chcemy mieć pewność, że zawsze byliśmy tam dla jak największej liczby fanów, ponieważ są tam tak często i regularnie, jak to możliwe” – powiedział Miller. „I w tym przypadku jest to wyraźnie problem polegający na tym, że ludzie przechodzą na nadawanie cyfrowe, tak jak to było kilka lat temu, co jest problemem przejścia na platformę kablową”.
Miller porównał przejście do kluczowego momentu w 1987 r., kiedy to NFL po raz pierwszy transmitowało mecze na ESPN, co stanowiło wówczas główną zmianę z sieci na telewizję kablową. Z pewnością w pierwszych kilku tygodniach, dodał Miller, notowania spadły, ale na dłuższą metę to posunięcie okazało się ogromnym sukcesem.
Cohen z Octagon częściowo zgadza się z Millerem w porównaniu, ale powiedział, że jest jedna kluczowa różnica: ESPN wtedy i teraz jest miejscem docelowym dla fanów sportu. Amazon Prime nie jest.
„Abonent Amazon Prime kontynuuje, OK, mogę mówić z mojego późnego doświadczenia z kupowaniem Huggies” – powiedział Cohen, który ma nowonarodzoną córkę. „A tak przy okazji, może pojawić się nowy film lub mecz NFL”. Ale jest ich znacznie mniej, z punktu widzenia konsumenta, jest mniej motywacji do zarejestrowania się w Amazon w NFL. Fajnie jest być częścią ekosystemu, podczas gdy dzięki ESPN NFL musi naprawdę być światowym liderem w transmisji sportowej”.
Umowa z TNF Amazon obejmuje 11 lat, więc liga z pewnością postrzega zmianę jako propozycję długoterminową. Na dłuższą metę liga może mieć rację, ale jak na ironię, wielki dzień nadchodzi po tygodniu świetnych recenzji w tradycyjnej telewizji.
„Widziałeś te liczby dla ESPN, na poniedziałkową piłkę nożną? To banany” – powiedział Krix. „Wiele osób mówiło, wiesz, 'To była bardzo popularna, zabawna transmisja. Każdy chce to zrobić Teraz widzę, że wszyscy są jak „Zemsta”. Z Line TV. „Oni transmitują, wiesz, transmitują”. Line TV oznacza bezpłatne kanały i kanały kablowe.
W jaki sposób NFL zmieni niskie liczby w nadchodzących tygodniach, poza stwierdzeniem, że umowa z Amazonem jest propozycją długoterminową? Cohen przewiduje trzy punkty dyskusji: długoterminową rozgrywkę, zdobywanie młodszych widzów i innowacje, których oczekuje, że Amazon przyniesie.
Z punktu widzenia produkcji oczekuje się, że niewiele zmieni się pod pewną ręką producenta wykonawczego Freda Godeli, który od lat prowadzi Sunday Night Football w NBC. Będzie więcej kamer, dodatkowy SkyCam i Nawet nowa piosenka.
głębiej
„Fani muszą rozwijać inną pamięć mięśniową”: Czy widzowie NFL klikną na Amazon TNF?
Amazon nie chce za bardzo kołysać łodzią i odstraszać tradycyjnych widzów. Będzie karmienie alternatywne, z poczuciem sportu i komedii Dude Perfect. Ale ogólnie, w przeciwieństwie do platformy, produkcja powinna wyglądać znajomo.
Cohen powiedział, że dzisiaj interesują go dwa obszary: czy pojawią się jakieś usterki techniczne, od buforowania po przerwy w działaniu, które mogą wywołać krytykę w mediach społecznościowych; I czy talent Amazona potrafi stworzyć jakieś wirusowe momenty.
Amazon zainwestował nie tylko w nadawców gier Al Michaels i Kirk Herbstreit, ale także w analityków kolorów, takich jak Ryan Fitzpatrick A Ryszard Sherman.
Jakie szalone rzeczy powiedzieliby Richard Sherman i Ryan Fitzpatrick? – zapytał Cohen. „Co stanie się wirusowe? A co będzie zabawne? Jaka będzie odpowiedź Amazona na Manningcast, jeśli wolisz, gdzie w każdy wtorek rano, a nawet w poniedziałek wieczorem, trend na Twitterze jest czymś, co powiedzieli niektórzy goście lub (coś) Elle lub Peyton, jak mogą się dalej rozprzestrzeniać w ten sposób?”
(Górne zdjęcie: Steve Sanders/The Associated Press)
„Irytująco skromny pionier internetu. Miłośnik Twittera. Kujon od piwa. Badacz bekonów. Praktyk kawy”.
More Stories
Patriots wybrali Jacoby’ego Brissetta na swojego początkowego rozgrywającego zamiast Drake’a Maya
Siedem wielkich transakcji, które chcielibyśmy zobaczyć przed otwarciem sezonu NFL
Zac Taylor z Bengals – Wcześnie rozmawialiśmy o sytuacji Ja’Marr Chase