22 listopada, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Disney, Fox i WBD ujawniają nazwę swojego przedsięwzięcia w zakresie transmisji sportowych

Wspólne przedsięwzięcie Disney/ESPN i Fox Corp. i Warner Bros. Discovery, które ma na celu stworzenie pakietu do transmisji sportowej, ma nazwę – Venu Sports.

„Jesteśmy podekscytowani możliwością oficjalnego przedstawienia Venu Sports, marki, która naszym zdaniem ucieleśnia ducha zupełnie nowej transmisji na żywo, w której fani sportu spoza tradycyjnego ekosystemu płatnej telewizji mogą doświadczyć niesamowitej gamy wydarzeń sportowych na żywo, a wszystko to w jednym miejscu”. – oznajmił w oświadczeniu Pete Dystad, dyrektor generalny Venu Sports. „W miarę jak przygotowania platformy stale przyspieszają, skupiamy się wyłącznie na dostarczaniu naszej docelowej grupie odbiorców najlepszego w swojej klasie produktu, zbudowanego od podstaw przy użyciu najnowocześniejszych technologii, aby angażować i zapewniać rozrywkę wymagającym fanom sportu, którzy chcą kompleksowego dostępu do gier na żywo .”

Disney, Fox i WBD ogłosiły swoje partnerstwo w lutym, pozycjonując nowy pakiet transmisji strumieniowej jako sposób na dotarcie do konsumentów, którzy nie mają abonamentu na płatną telewizję. Debiut zaplanowano na jesień 2024 r. Trio ogłosiło w marcu zatrudnienie Disstada, który przez dziesięć lat pracował w Apple, a ostatnio był odpowiedzialny za działalność Apple TV+, globalną działalność i dystrybucję. Siedziba Distad mieści się w biurze Venu Sports w Los Angeles

Nie ogłoszono cen ani konkretnej daty premiery Venu, która połączy ESPN+ z linearnymi sieciami telewizyjnymi trzech firm oferującymi programy sportowe (ABC, ESPN, ESPN2, ESPNU, SECN, ACCN, ESPNews, Fox, FS1, FS2). . Big Ten Network, TNT, TBS i truTV).

Kiedy ogłoszono utworzenie spółki joint venture, niektórzy żartobliwie nazwali ją „Spolo”, co stanowi połączenie słów „sport” i „Hulu”, co pierwotnie powstało jako wspólne przedsięwzięcie nadawców telewizyjnych.

W ramach projektu uruchomiono także nową stronę internetową pod adresem Venu.com. „Wprowadzenie na rynek jest uzależnione od zgody organów regulacyjnych i ma nastąpić jesienią 2024 r.” – głosi informacja na dole strony docelowej. Warunki korzystania z witryny wskazują, że jest ona obsługiwana przez „Rookie Enterprises, LLC”, spółkę należącą do Fox. Ogłaszając nową nazwę, trzy spółki wskazały także, że wspólne przedsięwzięcie nadal oczekuje na „sfinalizowanie ostatecznych ustaleń pomiędzy stronami”.

Departament Sprawiedliwości podobno planował dokonać przeglądu trójstronnego projektu w celu rozważenia szkodliwego wpływu na konkurencję, a w zeszłym miesiącu dwóch prominentnych Demokratów w Kongresie wyraziło obawy, że wspólne przedsięwzięcie może „skutkować wyższymi cenami dla konsumentów i mniej sprawiedliwymi warunkami licencyjnymi na rynku wyższego i niższego szczebla ligi sportowe.” . Dystrybutorzy wideo.” W międzyczasie dostawca telewizji strumieniowej Fubo złożył pozew federalny, starając się zablokować uruchomienie usługi JV, zarzucając, że przedsięwzięcie to narusza przepisy antymonopolowe. 2 maja Fubo, DirecTV, Dish Network, Newsmax i inni wysłali list do członków Kongresu zwracającego się o zawarcie umowy Przesłuchania w sprawie stanu konkurencji na rynku płatnej telewizji, w szczególności określające spółkę joint venture Disney-Fox-WBD jako „liftingujące”.[ing] Poważne obawy dotyczące konkurencji wymagające natychmiastowego nadzoru Kongresu.

Firmy podały, że Venu (wymawiane „miejsce”) będzie dostępne bezpośrednio dla konsumentów za pośrednictwem nowej aplikacji. Abonenci będą mogli także kupić ją w pakiecie obejmującym Disney+, Hulu lub Max.

Nowa nazwa i tożsamość marki spółki joint venture zostały opracowane we współpracy z R/GA, globalną firmą zajmującą się projektowaniem i reklamą. Według rzecznika firmy nazwa Venu Sports „czerpie inspirację z miejsc, w których żyje się sportem na żywo: stadionów, aren, żużli, ośmiokątów, stadionów, lodowisk, stadionów i nie tylko, gdzie fani przychodzą, aby oglądać akcję i łączyć się z nią”.