niespodzianka! Beta Diablo 4 okazała się bardzo, bardzo popularna. RPG akcji otworzyło swoje podwoje dla graczy, którzy zamówili grę w przedsprzedaży w miniony weekend, a otwarta beta była dostępna dla wszystkich w następny weekend.
Blizzard poszedł naprzód i opublikował kilka statystyk opartych na wersji beta, a my patrzymy tutaj na szalone liczby. Na początek gracze zarejestrowali łącznie 61 560 437 godzin w wersji beta — co jest mentalne jak na coś, w co można było grać tylko w weekendy.
Zginęło 4,9 miliona graczy, a absurdalne 29,2 jeden bilion Zabijaj potwory. Tymczasem tajny szef rzeźnika został zabity tylko 567 662 razy, podczas gdy mu się to udało. rzeźnik 1,7 miliona graczy. Musisz biec!
Co właściwie nie jest niespodzianką, ale dwie klasy postaci, które odegrały największą rolę, to czarodziej i nekromanta. Dwóch bohaterów opartych na magii było prawdopodobnie najsilniejszymi klasami w wersji beta (przynajmniej do późniejszych poziomów) i obie sprawiały frajdę.
Podsumowując, Blizzard twierdzi, że była to największa beta w historii Diablo, co jest dość imponujące. brałeś udział? Daj nam znać, jeśli Butcher cię dostał w sekcji komentarzy poniżej.
„Specjalista sieciowy. Odwieczny maniak zombie. Kawowy ninja. Przyjazny dla hipsterów analityk.”
More Stories
Premiera PlayStation 5 Pro planowana jest za kilka tygodni
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Firma zajmująca się sztuczną inteligencją Midjourney zapowiada produkt sprzętowy w nowej formie