W zeszły poniedziałek Microsoft ogłosił, że DirectStorage Wkroczysz w „nową erę szybkiego ładowania i szczegółowych światów gier komputerowych”. I choć teraz wygląda to nieco imponująco, jest twórcą nadchodzącej gry z pokazem technicznym prognoza Teraz twierdzi, że 1-sekundowe czasy ładowania są w zasięgu ręki.
mówić Na GDC 2022. Pokaż Jeśli chodzi o technologię zawartą w wersji na komputery PC, dyrektor techniczny Luminous Productions, Teppei Ono, mówi, że tytuł Square Enix rzeczywiście załaduje niektóre sceny w ciągu jednej sekundy, pod warunkiem, że twój komputer z systemem Windows 11 ma dysk SSD NVMe o pojemności ponad 5000 MB / sek czyta.
Drugi czas ładowania nie dotyczy każdej sceny i tak naprawdę nie pokazał nam żadnych scen wczytywania w tym czasie – zamiast tego widzieliśmy przykłady scen i rozgrywki, w których prognoza Dotarcie tam zajęło nam 1,9 sekundy, 1,7 sekundy i 2,2 sekundy, dzięki Sposób, w jaki DirectStorage odciąża strumień zasobów graficznych z procesora na GPU.
Być może zastanawiasz się, czy jest to znacznie szybsze niż granie w gry bez Bezpośrednie przechowywanieA Ono przyznaje, że odpowiedź brzmi tak naprawdę nie, jeszcze nie: podczas gdy z pewnością zauważysz ogromny wzrost prędkości z dysku SSD w stosunku do obracających się magnetycznych talerzy dysku twardego oraz z dysku SSD NVMe w stosunku do wolniejszego dysku SATA, DirectStorage jest zaimplementowany w prognoza Usuwa tylko jedno z dużych wąskich gardeł we/wy – inne są na procesorze.
A jeśli masz nadzieję, że DirectStorage zapewni lepszą wydajność dzięki cyklicznym dyskom twardym, odpowiedź jeszcze nie jest: „Dyski twarde nie zapewniają oczekiwanych rezultatów ze względu na ograniczenia wydajności sprzętowej”, mówi Ono.
Ale, mówi Ono, „I/O nie jest już wąskim gardłem dla czasów ładowania” — prędkości przesyłania danych DirectStorage są wyraźnie szybsze w przypadku dysków SSD i mogą poprawić to w przyszłości, jeśli wykryją inne wąskie gardła w procesorze i w pełni wykorzystają dekodowania kompresji zasobów GPU.
Ogólnie rzecz biorąc, większość gier na komputery PC nie korzysta z szybkiego dysku SSD NVMe, tak jak oni prognoza, twierdząc, że czas ładowania większości gier przekracza 10 sekund. Z mojego doświadczenia wynika, że najszybsze czasy ładowania, jakie widziałem były włączone Final Fantasy VII Intergrade Remake na PS5, co może zająć tylko 10 sekund od momentu opuszczenia ekranu głównego PS5 do momentu, w którym możesz przenieść swoją postać, cztery do pięciu razy szybciej niż PS4. Nie jest jasne, czy prognoza Zależy to od uruchomienia aplikacji do gry, w którą można grać, czy nie.
Z prognozaOno mówi, że używają innych technik, aby przyspieszyć czas ładowania, takich jak ładowanie gry z wyprzedzeniem, gdy jesteś na ekranie tytułowym.
Jak ujawniono dzisiaj AMD ten który prognoza Obsługuje FidelityFX Super Resolution 2.0 Zwiększanie poziomu temporalnego w celu uzyskania wyższych efektywnych rozdzielczości lub szybszych klatek, co według zespołu zajęło mniej niż tydzień, aby zintegrować się z grą.
„Specjalista sieciowy. Odwieczny maniak zombie. Kawowy ninja. Przyjazny dla hipsterów analityk.”
More Stories
Premiera PlayStation 5 Pro planowana jest za kilka tygodni
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Firma zajmująca się sztuczną inteligencją Midjourney zapowiada produkt sprzętowy w nowej formie