Technologia animacji MetaHuman firmy Epic stanie się wirusowa tego lata
Firma Epic Games zademonstrowała podczas niej nową technologię animacji Nierealne gablota Na konferencji Game Developers Conference w tym tygodniu pokazuje, jak deweloper Ninja Theory wykorzystuje Unreal Engine 5, aby ożywić Senua Epos Senwy: Piekielne Ostrze 2. Podczas gdy rozmowa koncentrowała się głównie na twórcach gier, dla większości ludzi na wynos brzmiałoby: „Cholera, to wygląda tak dobrze!”
Melina Jürgens, artystka zajmująca się przechwytywaniem występów w Ninja Theory i aktor stojący za Senuą, pokazała, jak Unreal 5 może uchwycić materiał z występu za pomocą niewiele więcej niż aparatu iPhone’a i przekształcić go w użyteczną animację twarzy. Technologia MetaHuman z silnika Unreal Engine przetwarza ten prosty materiał filmowy, aby zastosować szczegółową animację twarzy do modelu 3D, wyrażając strach, złość i bardziej subtelny wygląd bez potrzeby udoskonalania tego przez człowieka.
Ale używając bardziej wyrafinowanego urządzenia do przechwytywania wydajności, może również zastosować bardzo szczegółowe animacje twarzy w czasie rzeczywistym do modeli MetaHuman firmy Epic. To właśnie widać na powyższym filmie – który jest również świeżym spojrzeniem, choć krótkim Senua Saga: Hellblade 2Tytuł, o którym dawno nie słyszeliśmy.
Senua Saga: Hellblade 2 Premiera na PC z systemem Windows i Xbox Series X. Kontynuacja gry Ninja Theory z 2017 roku Hellblade: Senua zdrowie Nie ma daty wydania.
Czytaj więcej
„Specjalista sieciowy. Odwieczny maniak zombie. Kawowy ninja. Przyjazny dla hipsterów analityk.”
More Stories
Premiera PlayStation 5 Pro planowana jest za kilka tygodni
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Firma zajmująca się sztuczną inteligencją Midjourney zapowiada produkt sprzętowy w nowej formie