Według szczegółowego raportu Did You Know Gaming (pełny film) TutajToys for Bob pracowało wcześniej nad Crash Bandicoot 5, który byłby grą typu crossover ze Spyro the Dragon. Jednak projekt został ostatecznie anulowany.
Pomysł stojący za Crash Bandicoot 5, oprócz powrotu Akademii Zła w Crash Twinsanity jako głównego tła, był powrotem Uka Uka, która pojawiła się wcześniej w Crash Bandicoot: Warped i znajdowała się w sekretnym zakończeniu Crash Bandicoot 4 Uka Uka uzyskał dostęp do międzywymiarowego portalu, przez który mógł podróżować do świata Spyro, używać swojej magii na Smoczych Starszych i wprowadzać ten świat w chaos, jednocześnie zagrażając ojczyźnie Crasha. Crash Bandicoot 5 uznano za nieco mroczniejszą w porównaniu do poprzedniego tytułu – pod względem oprawy wizualnej i narracji – z większym naciskiem na fabułę serii.
Następnie Crash i Coco wyruszą w podróż do i ze świata Spyro w nadziei na powstrzymanie Uka Uka. Naturalnie spotykają samego Spyro i odbudowują Smoczych Mędrców.
Toys for Bob rozważał wówczas różne pomysły na Crash Bandicoot 5 x Spyro the Dragon. Pomysły te obejmowały powrót Realms z oryginalnego Spyro inspirowanego magią Uka Uka, kolekcjonowanie smoczych piór, przywrócenie kilku starych postaci Spyro, takich jak Gnorcs, i więcej alternatywnych postaci ze zmienioną płcią, podobnych do N. Tropy w Crash Bandicoot 4.
Oprócz Crasha i Spyro brane są pod uwagę także inne grywalne postacie, takie jak Nina, Cortex i Coco. W Crasha i Spyro można było grać osobno, ale dyskutowano również nad używaniem ich razem. Jeden z pomysłów zakładał nawet ujeżdżanie Crasha na grzbiecie Spyro.
Zespół Toys for Bob pracuje nad Crash Bandicoot 5 dopiero od trzech do czterech miesięcy. Zespół skupił się wówczas głównie na grafice koncepcyjnej i niektórych wczesnych środowiskach demonstracyjnych. Miało to miejsce od lata do listopada 2020 r., wszystko w fazie przedprodukcyjnej. Niestety, Activision anulowało wówczas Crash Bandicoot 5 – częściowo dlatego, że Crash Bandicoot 4 nie spełnił wysokich oczekiwań sprzedażowych firmy i odeszło od wysokobudżetowych gier dla jednego gracza.
Czy chciałbyś, aby ta gra stała się rzeczywistością? Opowiedz nam o tym w komentarzach.
Udostępnij to:
Związane z
„Specjalista sieciowy. Odwieczny maniak zombie. Kawowy ninja. Przyjazny dla hipsterów analityk.”
More Stories
Premiera PlayStation 5 Pro planowana jest za kilka tygodni
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Firma zajmująca się sztuczną inteligencją Midjourney zapowiada produkt sprzętowy w nowej formie