NOWY JORK (AP) — Walmart Inc. wprowadza na rynek największą od 20 lat markę żywności w USA pod względem szerokiego asortymentu, starając się przyciągnąć młodszych klientów, którzy nie są lojalni wobec marek spożywczych i chcą więcej żywności inspirowanej przez szefów kuchni. rozsądne ceny.
Marka o nazwie Bettergoods stała się hitem sklepy Walmartu Oraz firmowa witryna zakupów online. Walmart podał we wtorek, że do jesieni spodziewa się mieć w ofercie 300 produktów, w tym mrożonki, produkty mleczne, przekąski, napoje, makarony, zupy, kawę i czekoladę. Ceny wahają się od poniżej 2 dolarów do poniżej 15 dolarów, przy czym większość produktów kosztuje mniej niż 5 dolarów.
Linia Bettergoods podzielona jest na trzy kategorie: Opcje wegetariańskie Takie jak desery na bazie mleka owsianego i serów bezmlecznych; Produkty odpowiadające innym stylom życia żywieniowego, np. bezglutenowe lub wyprodukowane bez sztucznych aromatów, barwników i dodatku cukru; I „doświadczenia kulinarne”. W ostatniej kategorii znalazły się takie pozycje jak kremowa zupa kukurydziana z papryczkami jalapeno i makaronem z Włoch.
Premiera pochodzi od największego sprzedawcy detalicznego w kraju Podobnie jak inflacja To skłoniło kupujących do tego Poszukaj tańszych alternatyw, co zwiększyło popularność marek własnych. Według firmy badawczej Circana, marki własne miały prawie 26% całkowitego udziału w rynku pod względem liczby sprzedanych jednostek w kategorii żywność i napoje w zeszłym roku, w porównaniu do 24,7% w roku poprzednim. Dla porównania w zeszłym roku odsetek marek krajowych wynosił 74,5%, w porównaniu z 75,3% w 2022 r.
W przypadku tak zwanych artykułów spożywczych, w tym wędlin śniadaniowych, wyrobów do pieczenia, świeżego pieczywa i słonych przekąsek, marki własne miały 36,6% udziału w rynku dolarowym w 2023 r., w porównaniu z 36,2% w 2019 r. To w porównaniu z markami krajowymi, które stanowiły 63,4 % ostatni rok. Według Circana to spadek z 63,8%.
Ale te marki sklepów stały się smaczniejsze, wyższej jakości i odzwierciedlają marki krajowe. Konkurenci Walmartu, w tym Target, rozwijali i rozwijali własne marki. Dobry cel i kolekcja Wprowadzona na rynek w 2019 roku marka żywności i napojów powiększyła się o dania takie jak kurczak tikka masala.
Wielu sprzedawców detalicznych artykułów spożywczych boryka się z rosnącą konkurencją ze strony Trader Joe's, który oferuje kupującym możliwość poszukiwania skarbów dzięki różnorodnym, wysokiej jakości posiłkom, składnikom i przekąskom.
Bettergoods dołącza do innych marek spożywczych w sklepach Walmart, w tym Great Value i Equate, które oferują tańsze alternatywy dla produktów marek krajowych. Sprzedawca stwierdził natomiast, że wiele produktów Bettergoods zaprojektowano tak, aby były unikalne dla sieci Walmart, a jednocześnie przedstawiały klientom nowe trendy i smaki.
„Jako branża widzimy, że młodsi klienci stają się coraz bardziej agnostyczni wobec marki, stawiając na pierwszym miejscu jakość i wartość oraz zwiększając zainteresowanie markami własnymi” – powiedział Scott Morris, starszy wiceprezes ds. marek własnych, żywności i materiałów eksploatacyjnych w Walmart.
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Giełdy Nasdaq i S&P 500 prowadzą w dół w związku z rozczarowującymi wynikami Nvidii