16 kwietnia, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Bob Iger przyznaje, że Disney był „bardzo agresywny” z cenami parków rozrywki

Bob Iger przyznaje, że Disney był „bardzo agresywny” z cenami parków rozrywki

Praca

10 marca 2023 | 11:18

Dyrektor generalny Disneya, Bob Iger, przyznał, że Mouse House posunął się za daleko w podwyżkach cen parków, które zdenerwowały jego klientów w zeszłym roku.

Jednym z pierwszych kroków Igera, kiedy w listopadzie zeszłego roku wrócił jako dyrektor generalny Disneya, było cofnięcie podwyżek cen wprowadzonych przez jego poprzednika, Boba Chapka.

„Zawsze wierzyłem, że Disney to marka, która powinna być dostępna dla wszystkich” – powiedział Iger podczas czwartkowego występu na konferencji prasowej Morgan Stanley. „I myślę, że w naszym entuzjazmie do zwiększania zarobków mogliśmy być trochę agresywni w stosunku do niektórych naszych cen”.

„Myślę, że istnieje sposób na dalszy rozwój naszej działalności, ale musimy mądrzej ustalać ceny, aby utrzymać wartość marki, jaką jest dostępność” — dodał Iger.

Bob Iger odzyskał kontrolę nad Disneyem w listopadzie ubiegłego roku.
Getty Images dla AFI

W styczniu Disney przywrócił kilka korzystnych cenowo dodatków, które firma wcześniej anulowała, w tym bezpłatny parking w hotelach wypoczynkowych i bezpłatne pobieranie zdjęć z przejażdżek w parku rozrywki.

Gigant rozrywkowy „znacząco” zwiększył również liczbę dni, w których bilety do Disneylandu wyprzedają się po najniższej cenie 104 USD.

Disney World przywrócił bezpłatne samodzielne parkowanie w swoich hotelach wypoczynkowych.
AP

Spadek cen firmy „bardzo dobrze odbił się echem wśród konsumentów” – powiedział Iger.

Szef Disneya powiedział również, że firma podjęła kroki w celu „poprawy wrażeń gości poprzez zmniejszenie zatłoczenia” w parkach.

„Wpuszczanie coraz większej liczby osób jest kuszące, ale jeśli poziom zadowolenia gości spada z powodu zatłoczenia, to nie zadziała” – powiedział Egger. Musimy zrozumieć, jak zmniejszyć zatory przy jednoczesnym utrzymaniu naszej rentowności. I zrobiliśmy to naprawdę dobrze.”

Disney irytował klientów wysokimi cenami i długimi kolejkami.
Obrazy Getty’ego

Seria podwyżek cen wywołała oburzenie wśród odwiedzających park Disneya, którzy narzekali na szokujące naklejki, a także długie kolejki i kiepską obsługę, jaką napotkali na miejscu.

READ  Świętowanie 25-lecia DX na Raw było idealne

ostatni listopad, — poinformował Wall Street Journal że Egger był „zaniepokojony” podwyżkami cen zarządzonymi przez Šapka podczas jego kadencji jako dyrektora generalnego.

Egger podobno powiedział powiernikom o podwyżce cen: „To zabija duszę firmy”.

Parki rozrywki Disneya pozostają głównym motorem całej jego działalności. W roku podatkowym 2022 segment ten wygenerował 28,7 mld USD przychodów i 7,9 mld USD zysków, przewyższając wyniki sprzed pandemii.


Załaduj więcej…




https://nypost.com/2023/03/10/bob-iger-admits-disney-was-too-aggressive-with-theme-park-price-hikes/?utm_source=url_sitebuttons&utm_medium=site%20buttons&utm_campaign=site%20buttons

Skopiuj udostępniony adres URL