14 listopada, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

BMW prezentuje trzy nowe samochody elektryczne na lato 2023 r

BMW ogłaszać Nowe pojazdy elektryczne już dziś w ramach oferty na lato 2023. Nowe modele obejmują i4 xDrive 40 (wariant i4 z napędem na wszystkie koła), jednosilnikowy i7 eDrive50 oraz hybrydę 750e xDrive. Ponadto producent samochodów ujawnił zaktualizowany system operacyjny informacyjno-rozrywkowy dla niektórych modeli.

2024 i4 xDrive40 to 396-konny silnik z napędem na wszystkie koła popularnego Gran Coupe. Całkowicie elektryczny pojazd ma dwa silniki, które zapewniają szacunkowy zasięg 307 mil na standardowych 18-calowych oponach (spada do około 282 mil z opcjonalnymi 19-calowymi kołami). Ponadto pojazd elektryczny może przyspieszyć od zera do 60 cali. 4,9 sekundy. Ceny i4 xDrive40 zaczynają się od 61 600 USD z dodatkową opłatą za miejsce docelowe w wysokości 995 USD. BMW spodziewa się rozpocząć dostawy w USA w trzecim kwartale 2023 roku.

Tymczasem i7 eDrive50 z napędem na tylne koła jest napędzany pojedynczym silnikiem GEN5 o mocy 449 koni mechanicznych. BMW ogłosi szczegóły dotyczące zasięgu i wydajności „bliżej rynkowej premiery” tej jesieni, ale wiemy, że model rozpocznie się od 105 700 USD (plus opłata za miejsce docelowe). Wreszcie 750e xDrive łączy sześciocylindrowy silnik spalinowy o mocy 308 koni mechanicznych i silnik elektryczny o mocy 194 koni mechanicznych. Zapewnia również 483 KM i 516 Nm momentu obrotowego. Dodatkowo, czysto elektryczny zasięg hybrydy plug-in jest oceniany na 35 mil. Ceny 750e xDrive zaczynają się od 107 000 USD i tej samej opłaty za miejsce docelowe w wysokości 995 USD. Premiera również w USA tej jesieni.

BMW

Producent samochodów aktualizuje swój system operacyjny informacyjno-rozrywkowy „w niektórych modelach”. System OS 8.5 ekranu głównego BMW zapewnia „przejrzyście rozmieszczone funkcje” zaprojektowane tak, aby działały najlepiej na firmowym zakrzywionym ekranie. Aby pozbyć się podmenu, zastosowano „zasadę zerowej warstwy”, która utrzymuje wszystkie elementy sterujące i powiązane informacje na jednym poziomie, wykorzystując pionowo rozmieszczone elementy interfejsu użytkownika po stronie kierowcy. Dodatkowo zawiera ikony umożliwiające szybki dostęp do menu klimatyzacji, biblioteki aplikacji, nawigacji oraz Apple CarPlay/Android Auto.