Blizzard wywołał reakcję graczy Diablo 4 po tym, jak zdjął niektóre z najlepszych miejsc rolniczych w całej grze.
Został wydany niedawno naprawićPo raz dziewiąty od czasu premiery wyjątkowo udanej gry RPG na początku tego miesiąca wprowadzono dodatkowe poprawki w gęstości elitarnych potworów w lochach.
Notatka Blizzarda towarzysząca zmianie podsyciła reakcję: „Pracujemy nad ujednoliceniem gęstości elitarnych potworów, które pojawiają się w lochach, aby upewnić się, że żaden konkretny loch nie jest bardziej wydajny niż inny podczas przechodzenia”.
Oznacza to, że Blizzard zmniejszył liczbę elitarnych potworów w lochach, które są zbyt popularne, by je hodować. W Diablo 4 potwory na poziomie elitarnym upuszczają najlepsze łupy i zdobywają najwięcej punktów doświadczenia, więc gracze gromadzili się w lochach z największą liczbą elit na najmniejszym obszarze, aby móc je jak najszybciej awansować i ulepszyć swoją konstrukcję.
„Czy Blizzard może zatrzymać jakąkolwiek dobrą zabawę/loch w grze?” Redditor StoiaN40 zapytał. „Zamiast tego może zacznij ulepszać, jakby 90% lochów było tak złych, że nawet nimi nie zarządzają?”
„Lochy z niską gęstością potworów (mam na myśli wszystkie lochy lol) są nudne” — powiedział FlayermanX. „Potrzebujemy większej intensywności”.
Niektórzy gracze sugerują, że Blizzard próbuje naciskać na graczy, aby bardziej angażowali się w otwarty świat Diablo 4, zamiast uprawiać w kółko te same lochy.
„Wygląda na to, że nie chcą, żebyśmy robili lochy przez cały dzień, ponieważ zbudowali otwarty świat i chcą, abyśmy doświadczyli go tak, jak zamierzali, ale wszystko w otwartym świecie wydaje się obowiązkiem, zwłaszcza po osiągnięciu poziomu 60+, ” powiedział Sufficient_Papaya_38. . „Jestem gotów spróbować, ale przynajmniej stworzyć bardziej elitarne i gęstsze kombinacje w Helltides, aby ludzie czerpali przyjemność z uczestniczenia w nich, a nie bali się ich wykonywać”.
Część sprzeciwu ma związek z długością czasu potrzebnego do awansu w Diablo 4, zwłaszcza po osiągnięciu poziomu 50. Niektórzy twierdzą, że ta zmiana ma coś wspólnego z tym, że Blizzard chce spowolnić tempo, w jakim gracze przechodzą przez gra zaledwie dwa tygodnie po jej uruchomieniu. W rezultacie, jak twierdzą ci gracze, nadchodzą trudniejsze czasy dla tych, którzy wolą grać w Diablo 4 solo.
„Dojście do 100 w lochach zajmowało kiedyś 60-80 godzin, a teraz jest bliższe podwojeniu tego przy mniejszej liczbie spadków” — powiedział Songoku185. „Powinni mieć tylko zwykłe osłabione lochy i nm wzmocnioną gęstość”.
„
AudioRejectz podsumował sentyment w Poczta Uzyskało to ponad 5700 pozytywnych głosów na subreddicie Diablo 4: „Deweloperzy, prowadzimy lochy do poziomu, ponieważ XP wszędzie indziej jest do bani!
Poważnie, co robisz? Jak myślisz, dlaczego tak wielu ludzi wciąż prowadzi lochy? „
Szef ds. rozwoju Diablo 4, Rod Fergusson, ujawnił na Twitterze, że Blizzard planuje transmisję, w której omówione zostaną „gorące tematy”. Wydaje się prawdopodobne, że elitarne zagęszczenie w lochach będzie tam przetwarzane.
Hej @pracownikNadal uważam tę wersję Slacka za mylącą, ale nieważne.
Dostaję wiele pytań od graczy, więc pomyślałem, że powinniśmy zrobić w tym tygodniu jakiś nieformalny stream, w którym moglibyśmy porozmawiać na kilka gorących tematów.
A prezent myślisz?
Roda Fergussona 14 czerwca 2023 r
Jeśli szukasz wskazówek, zapoznaj się z poradnikiem IGN dotyczącym Diablo 4, a także naszą interaktywną mapą Diablo 4, aby zacząć śledzić swoje postępy w trakcie gry.
Wesley jest redaktorem wiadomości IGN w Wielkiej Brytanii. Możesz go znaleźć na Twitterze @wyp100. Możesz skontaktować się z Wesleyem o godz [email protected] lub potajemnie w [email protected].
More Stories
Premiera PlayStation 5 Pro planowana jest za kilka tygodni
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Firma zajmująca się sztuczną inteligencją Midjourney zapowiada produkt sprzętowy w nowej formie