Aktualności
Burt's Bees i Hidden Valley Ranch ogłosiły, że współpracują nad limitowaną kolekcją balsamów do ust inspirowaną skrzydełkami kurczaka, która wyprzedała się w ciągu kilku godzin od premiery.
Hidden.valley, burtsbees/Instagram
Oni się na to nabierają!
W tym tygodniu światy się zderzyły, kiedy Burt's Bees i Hidden Valley Ranch połączyły siły, aby wypuścić na rynek pyszną linię balsamów do ust – które smakują jak kosz bawolych skrzydełek.
To, co zaczęło się jako żart w mediach społecznościowych w Prima Aprilis 2022 r., stało się rzeczywistością w środę wraz z wypuszczeniem czteropaku balsamu do ust „Ranch Dippers” z limitowanej edycji z chrupiącym selerem, świeżą marchewką, sosem bawolym i smakami ranczo.
„To kosz w kształcie skrzydlatego balsamu, przeznaczony wyłącznie na dzień meczu” – opublikowała na Instagramie firma Hidden Valley, ogłaszając, że zestaw za 11,99 dolarów „nie jest przeznaczony do spożycia”. Wyraźnie.”
Pyszne balsamy, które można układać warstwowo, „aby uzyskać najlepsze połączenia smakowe”, wyprzedały się w ciągu kilku godzin, a sprzedawcy już sprzedają zestaw online za 250 dolarów.
Wszyscy, którzy natknęli się na ich grupę, byli uśmiechnięci.
„Zamówiłem zestaw i jestem tu po to” – napisał na Instagramie jeden ze szczęśliwych kupujących.
„Zakładałem, że „entuzjastyczna współpraca” oznacza cytrusy – nigdy nie spodziewałem się, że tak się stanie!! powiedział inny.
„Zamówiłem dwa – jeden dla siebie i jeden, żeby zrobić psikus mojej mamie po tym, jak wyraziła swoje niezadowolenie z tego powodu!”
Ci, którzy przegapili, już proszą o drugą edycję.
„Proszę, błagam, przywróćcie to do stanu używalności!” – zaapelował jeden z dziadków.
„Byłby to wspaniały prezent na Boże Narodzenie/Boże Narodzenie dla moich wnuków, które używają balsamu do ust, uwielbiają ranczo Hidden Valley, uwielbiają Burt's i oczekują od babci i dziadka niezwykłych smakowych balsamów do ust na każdą wyjątkową okazję”.
Inny napisał: „Uwielbiam te małe paluszki ranczo, dobry smak i dobrą konsystencję, ale były mniejsze niż oczekiwano, każdy kij prawdopodobnie wystarczy na 2-3 kęsy i już go nie ma”.
Ta wyjątkowa współpraca nastąpi przed Super Bowl LVIII, który odbędzie się 11 lutego; Gra jest dniem największej konsumpcji skrzydełek kurczaka w roku.
Maria Eckhardt, dyrektor generalna Burt's Bees, powiedziała, że „fani zareagowali bardzo entuzjastycznie” na to wydarzenie. Udostępnianie społecznościowe z okazji Prima Aprilis Wyposażone w balsam do ust Hidden Valley Ranch, honchos postanowiły urzeczywistnić ten knebel.
W marcu firma Hidden Valley nawiązała współpracę z firmą Van Leeuwen Ice Cream, aby stworzyć szokujący poczęstunek o smaku chutney, a w 2021 r. połączyła siły z innym kontrowersyjnym produktem — Crocs — z drewniakami, które obecnie są sprzedawane w Internecie za ponad 300 dolarów.
Załaduj więcej…
{{#isDisplay}}
{{/isDisplay}}{{#isAniviewVideo}}
{{/isAniviewVideo}}{{#isSRVideo}}
{{/isSRVideo}}
„Odkrywca. Nieprzepraszający przedsiębiorca. Fanatyk alkoholu. Certyfikowany pisarz. Wannabe tv ewangelista. Fanatyk Twittera. Student. Badacz sieci. Miłośnik podróży.”
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Giełdy Nasdaq i S&P 500 prowadzą w dół w związku z rozczarowującymi wynikami Nvidii