17 grudnia, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Apple Store w Oklahoma City zajął drugie miejsce w Unii

Apple Store w Oklahoma City zajął drugie miejsce w Unii

Pracownicy Apple w sklepie w Oklahoma City zagłosowali za wstąpieniem do związku, stając się drugim z 270 sklepów detalicznych w USA.

Odkrycie, ogłoszone przez Krajową Radę ds. Stosunków Pracy w piątek wieczorem, wskazuje, że: Początkowe zwycięstwo przez związek w sklepie spożywczym w Towson w stanie Maryland w czerwcu nie był odosobnionym wydarzeniem w kampanii regulacyjnej z zeszłego roku.

Według Rady Pracy za związkiem głosowało 56 pracowników, a przeciw 32. Pracownicy będą reprezentowani przez Communications Workers of America, który ma członków AT&T Mobility, Verizon i firmy medialne, takie jak The New York Times, i stara się reprezentować pracowników branży technologicznej w ostatnich latach.

Sarah Stevens, skarbnik związkowy, powiedziała w oświadczeniu, że pracownicy sklepu, znanego jako lokalizacja Penn Square, stanęli w obliczu agresywnej kampanii antyzwiązkowej, ale spodziewa się, że „pracownicy detaliczni Apple w całym kraju będą nadal się organizować, zwłaszcza po tym ogromne zwycięstwo”.

„Wierzymy, że otwarta, bezpośrednia i oparta na współpracy relacja, jaką cieszymy się z naszymi cenionymi członkami zespołu, jest najlepszym sposobem na zapewnienie doskonałego doświadczenia naszym klientom i zespołom” – powiedział Apple w oświadczeniu.

W wywiadach pracownicy sklepów stwierdzili, że otrzymali solidne świadczenia, takie jak opieka zdrowotna, dotacje na akcje i płatny urlop rodzinny, a ich wynagrodzenie poprawiło się w ciągu ostatnich kilku miesięcy. firma niedawno wychowany Płaca minimalna w sklepach do 22 USD za godzinę i stwierdziła, że ​​od 2018 roku podniosła płace początkowe w Stanach Zjednoczonych o 45 procent.

Ale pracownicy skarżyli się, że decyzje nadzorców dotyczące zatrudniania, płac i przydziałów pracy są często niejasne i powiedzieli, że związek zapewni większą przejrzystość ich sklepu.

Lega Brisco, pracownik zajmujący się regulacjami, który pracuje w sprzedaży, powiedział, że pracownikom przydzielono bardzo różne zadania w pierwszym roku pandemii, kiedy często pracowali z domu, bez wyjaśnienia różnic.

„Niektórzy ludzie byli w domu, robiąc plakaty, rysując projekty, a inni rozmawiali przez telefon osiem godzin dziennie” – powiedziała Briscoe. „Nie było jasności co do tego, jaki był plan”.

Pracownicy wskazywali również na zamieszanie co do tego, jak zdobywać promocje w sklepie.

Inny pracownik zaangażowany w regulację, Michael Forsath, który pomaga nadzorować warsztat naprawczy sklepu, powiedział.

Forsyth powiedział, że pracownicy byli czasami proszeni o pracę nad „koncentracją na kliencie”, ale nie otrzymywali bardziej konkretnych sugestii, takich jak „Chcę, abyś miał średni wskaźnik zadowolenia klienta na poziomie 80 procent przez trzy tygodnie”.

Forsyth powiedział, że pomysł zjednoczenia pojawił się po raz pierwszy pod koniec zeszłego roku, po tym, jak pracownicy w całej firmie zaczęli sprzeciwiać się planom kierownictwa, aby sprowadzić ich z powrotem do biura. protest Wzmocnione w szerszą kampanięlepiej znany jako #AppleToo, który miał na celu podkreślenie różnych problemów w miejscu pracy, w tym nękania i nierówności płac, i zwrócił uwagę pana Forsytha.

W kwietniu sklep w Atlancie złożył petycję o wybory związkowe, a pan Forsyth i inni pracownicy sklepu w Oklahoma City zaczęli dyskutować o związkach zawodowych.

Sklep w Atlancie później wycofał swoją petycję, a firma ogłosiła zwiększenie podwyżki i podkreśliła oferowane przez nią korzyści oraz potencjalne koszty uzwiązkowienia, Apel o wsparcie Unii.

Ale do tego czasu dom towarowy w Oklahoma City utworzył komitet organizacyjny i więcej pracowników wyrażało zainteresowanie związkiem. Pracownicy Oklahoma City złożyli swoją petycję w wczesny wrzesień.

Pracownicy stwierdzili, że przełożeni odpowiedzieli na ich kampanię, przeprowadzając dyskusje przy okrągłym stole i rozmowy jeden na jednego, w których podkreślali negatywne aspekty związku, w tym składki, które pracownicy musieliby płacić i możliwość utraty świadczeń w trakcie negocjacji. Przełożeni stwierdzili również, że posiadanie związku utrudniłoby zmianę warunków pracy, gdy trzeba je zaktualizować, jak to miało miejsce podczas pandemii, według tych pracowników.

Pracownicy sklepu w Oklahoma City powiedzieli, że ich lider rynku, menedżer, który nadzoruje kilka lokalizacji, był w ich sklepie regularnie podczas kampanii, chociaż zwykle nie widywali go częściej niż kilka razy w roku.

Patrick Hart, pracownik sklepu, który pomaga klientom rozwiązywać problemy z produktami, powiedział, że wpływ reakcji firmy był ograniczony, ponieważ wielu pracowników przeprowadziło własne badania na temat tego, jak wstąpienie do związku zawodowego może na nich wpłynąć.

„Wszyscy jesteśmy bardzo wykształconymi ludźmi – Apple zatrudnia pewien typ osoby” – powiedział Hart. „Wiemy, jak patrzeć na rzeczy”.

Wycieczka Michael Przyczyń się do przygotowania raportów.