29 marca, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Android Automotive wchodzi do głównego nurtu: przegląd nowego systemu informacyjno-rozrywkowego General Motors

Android Automotive wchodzi do głównego nurtu: przegląd nowego systemu informacyjno-rozrywkowego General Motors

GMC

Android Automotive, system operacyjny Google dla samochodów, był historycznie ulubionym miejscem, a niewiele z nich było tak głośnych jak Gwiazda Polarna 2 Użyłem tego. Teraz jednak Android Automotive staje się głównym nurtem i zaczynamy widzieć, jak niektórzy z największych producentów samochodów wdrażają system operacyjny Google we wszystkich składach.

Dzisiaj patrzymy na GMC Yukon 2022, ale to jest Android GM dla samochodów, a zobaczysz, że zostanie wprowadzony w większości asortymentu GM w przyszłości. Ta sama podstawowa konfiguracja Hummer EV1A biorąc pod uwagę wszystkie części zaangażowane w GM, spodziewaj się, że ten system pojawi się w Chevy, GMC, Cadillacach i Buickach. z Fordem i Hondy Przejdź do Android Automotive w niedalekiej przyszłości Samochodowy system operacyjny Google wkrótce będzie wszechobecny.

Usuńmy z drogi zwykłe zastrzeżenie: ten artykuł Nie Informacje o Android Auto, połączonej aplikacji mobilnej Google i konkurentie Apple CarPlay. android Samochodynapisane w całości (czasami opisywane jako „Google zbudowany”), oznacza, że ​​samochód jest jednym z dużych urządzeń z Androidem. Komputer obsługuje samochodowy system informacyjno-rozrywkowy, a ten komputer działa z Androidem. Nawet jeśli masz iPhone’a w kieszeni, nie zmieni to systemu operacyjnego, na którym działa Twój samochód (obsługuje CarPlay, z tym). W przypadku większości modeli zakup GM oznacza zakup samochodu z Androidem. Podczas konfiguracji na ekranie pojawi się wyskakujące okienko z informacją: „Korzystając z tego pojazdu, zgadzasz się na warunki Google służby”.

Pomysł tutaj jest dość logiczny. Konsumenci chcą, aby samochodowy system informacyjno-rozrywkowy wyglądał i działał bardziej jak smartfon, więc dlaczego po prostu nie zainstalować w samochodzie systemu operacyjnego smartfona? Następnie otrzymujesz płynną, opartą na ekranie dotykowym nawigację do szybkiej nawigacji, której ludzie oczekują od nowoczesnego komputera. Android Automotive to system operacyjny pobłogosławiony przez Google i podobnie jak firmy telefoniczne, producenci tacy jak Ford, GM i Volvo podpisują umowy z Google na licencje na system operacyjny i mnóstwo aplikacji Google. Ten samochód ma Google Maps, które są prawdopodobnie największą zabójczą aplikacją w branży motoryzacyjnej. Możesz także otrzymywać polecenia głosowe od Asystenta Google i Sklepu Google Play dla samochodów, umożliwiając łatwy dostęp do aplikacji takich jak Spotify i innych odtwarzaczy multimedialnych.

READ  Todd Howard mówi, że Starfield to nie „twarde science fiction”, to gra wideo

Sprzęt: cztery ekrany, trzy systemy operacyjne

Główny ekran informacyjno-rozrywkowy.
Zbliżenie / Główny ekran informacyjno-rozrywkowy.

Ron Amadeo

Rewizja komputera samochodu to dziwna propozycja, ponieważ sprzęt jest zawsze bardzo przestarzały. Opracowanie samochodu zajmuje około pięciu lat, a kiedy samochody w końcu trafiają na rynek, komputery nie są już tak podekscytowane. Sprzęt naszego samochodu z systemem Android — wewnętrznie nazywany „General Motors Infotainment 3.7” lub „gminfo37” — to 5-letni SoC Intel Atom A3960 z kartą graficzną Intel HD Graphics 500, 6 GB pamięci RAM i 64 GB pamięci flash.

Nie jest to wyłącznie problem związany z GM, a ten sam procesor znajduje się w Polestar 2 – chociaż ten system ma tylko 4 GB pamięci RAM – więc oba samochody sklasyfikowamy jako „urządzenia Android Automotive pierwszej generacji”. Jednak wiek urządzeń jest zauważalny. Android Automotive nie pozwala przesyłać aplikacji do samochodu produkcyjnego, ale możesz je wyszukiwać Wyniki Atom A3960 GeekbenchZobaczysz, że komputer w tym samochodzie za 78 000 dolarów jest… Niewiele szybciej Z Raspberry Pi za 35 USD. GMC Yukon i Polestar 2 są wyposażone w jedne z najwolniejszych procesorów, jakie można dziś kupić w dowolnej obudowie.

Jestem pewien, że Atom A3960 przeszedł długi proces certyfikacji, aby upewnić się, że wytrzyma ciepło i wibracje w trudnych warunkach pojazdu, ale rozczarowujące jest to, że GMC wysyła części do komputerów PC od 2016 roku. Nawet jeśli to pięć lat sprzętu opóźnienia, to nieuniknione.Firma mogła zacząć od sprzętu Intel ze średniej lub wyższej półki 2016 zamiast tanich części Atom.