Czwartek, Płyta główna wspomniany Kierowcy dostawy Amazon w Palmdale w Kalifornii Poszli na strajk, pierwsze dla firmy. kierowcy, którzy Zjednoczeni z kierowcami w kwietniu i został uznany przez Amazon za „Partnera usług dostawczych” (DSP). W maju przetestował strategie, które zapewniają lepsze wynagrodzenie i lepsze warunki bezpieczeństwa. 84 strajkujących robotników wyszło w czwartek.
Płyta głównaW oryginalnym artykule użyto nagłówka „Kierowcy dostarczający Amazon wychodzą na pierwszy w historii strajk kierowców”. Następnie przedstawiciel Amazon wysłał wiadomość e-mail z prośbą o zmianę adresu. z Płyta głównaartykuł:
„Piszę, aby zapytać, czy byłbyś otwarty na aktualizację nagłówka artykułu, który właśnie opublikowałeś” – napisał rzecznik. „Czyta się, że te sterowniki to” sterowniki Amazon „, co jest niedokładne, ponieważ są one zasilane strategiami przetestowanymi w bitwie. Czy możesz zaktualizować tytuł, aby brzmiał „Sterowniki dostarczone do Amazon”?
Ale Amazon, który zatrudnia pracowników kontraktowych dla większości swojej floty, sprawuje dużą kontrolę nad tymi ludźmi, którzy tego nie robią. Z technicznego punktu widzenia zatrudnienie. Wykraczając poza fakt, że noszą ubrania Amazon i zwykle jeżdżą ciężarówkami dostawczymi opakowanymi w grafiki Amazon, firma ściśle kontroluje, w jakiej formie jej kierowcy mogą pojawiać się i publikować online, sprawuje kontrolę nad tym, kiedy kierowcy mogą wrócić, jeśli warunki są niebezpieczne, oraz wymuszona siła. Kierowcy muszą zaakceptować korzystanie z monitorowania AI.
Chociaż ci kierowcy noszą mundury Amazona, jeżdżą ciężarówkami Amazona, identyfikują się jako pracownicy Amazona, są stale obserwowani i monitorowani przez menedżerów Amazona oraz otrzymują zadania od Amazona, Amazon próbował prawnie odseparować się od tych pracowników poprzez „usługę Dummy Connect „ struktura partnerska („DSP”). W ramach tej struktury DSP Amazon wyszukuje osoby – często z niewielkim lub żadnym doświadczeniem w prowadzeniu firmy – i rzekomo pomaga tym osobom w „rozpoczęciu” działalności, jednocześnie sprzedając im fikcyjną iluzję.
W skardze zarzuca się również, że Amazon dostarcza markowe ciężarówki i mundury, ustala cele i warunki, jednostronnie zwalnia pracowników i wiele więcej. Zgodnie z dokumentem Battle-Tested Strategies działa również w tym samym obiekcie Amazon, DAX8, jako trzy „podobnie uwięzione” DSP.
Dokument opisuje również warunki, z jakimi borykają się kierowcy, w tym jazda bez klimatyzacji w „nieludzkim upale” pustyni, gdzie temperatury mogą sięgać 118 stopni Fahrenheita. Wewnątrz ciężarówek kierowcy rozmawiają Płyta główna Opisz temperatury wewnętrzne przekraczające 130 stopni, które sprawiają wrażenie „jakbyś wchodził do piekarnika”.
Takie okoliczności nie są rzadkością w świecie dostaw. W rzeczywistości, w zeszłym tygodniu, reprezentując ponad 340 000 kierowców, Teamsters Zapisz wstępną transakcję Aby umieścić klimatyzatory – klimatyzatory! – We wszystkich pojazdach dostarczających małe paczki należących do UPS.
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Giełdy Nasdaq i S&P 500 prowadzą w dół w związku z rozczarowującymi wynikami Nvidii