Deweloper Arrowhead Game Studio wypuścił niedawno ogromną łatkę do Helldivers 2, wprowadzającą ponad 100 zmian, ulepszeń i ulepszeń do wszystkiego, od broni po Galaktyczny Stół Wojenny. Jednak jedna z najbardziej znanych sztuczek w grze została zmieniona, aby lepiej dopasować ją do sposobu, w jaki gracze z niej korzystają, a nie do tego, jak zamierzył ją Arrowhead.
Precyzyjne uderzenie orbitalne w Helldivers 2 to sztuczka, która wymaga – jak się domyślacie – uderzenia orbitalnego w jedno miejsce. W przeciwieństwie do lasera orbitalnego, artefakt nie omiata pola bitwy, ale po prostu eksploduje w wybranej lokalizacji, zanim zniknie. „Pierwotnym zamierzeniem” Arrowhead było umożliwienie graczom używania go w „stałych lokalizacjach” – takich jak fabryki robotów lub gniazda owadów – ale nie powstrzymuje to nurków od „używania go przeciwko prawie wszystkim” – wynika z niedawnego badania. Post na blogu.
Zamiast wprowadzać zmiany, aby nakłonić graczy do korzystania ze sztuczki w sposób, w jaki zespół pierwotnie chciał z niej skorzystać, Arrowhead udoskonalił sztuczkę, aby dostosować ją do tego, co gracze już robili. Jako część nowej łatki, Orbitalny Precyzyjny Uderzenie ma skrócony czas przywołania i krótszy czas odnowienia, dzięki czemu jest skuteczniejszy przeciwko ruchomym celom i „bardziej konkurencyjny w porównaniu do Sztuczek Orła”.
Arrowhead powoli wprowadza zmiany w sposobie radzenia sobie z udanym balansem gry, ponieważ poprzednie łatki posunęły się za daleko i wygnały w zapomnienie niektóre ulubione narzędzia fanów. Najnowsza łatka jest częścią (pozornie udanej) próby zrównoważenia gry i dlatego aktualizacje będą odtąd wolniejsze.
Według dyrektora generalnego Helldivers 2 nie otrzyma trybu fabularnego, ponieważ „to jakby tworzenie zupełnie nowej gry”.
More Stories
Premiera PlayStation 5 Pro planowana jest za kilka tygodni
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Firma zajmująca się sztuczną inteligencją Midjourney zapowiada produkt sprzętowy w nowej formie