29 grudnia, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Lulu publikuje promo „Taste of Poland”.

Hipermarket LuLu uruchomił promocję „Smak Polski” w swoich oddziałach na terenie Kataru. Trwający do 1 marca „Smak Polski” to wyjątkowe święto kulturalno-kulinarne, podczas którego prezentowane są różnorodne polskie produkty spożywcze, od owoców po nabiał.
Wystrój o tematyce polskiej dodaje kolorytu świątecznej atmosferze. Ceremonii otwarcia, która odbyła się w placówce LuLu Pearl Island, przewodniczył Ambasador RP Janusz Janke, w obecności dr Mohameda Altafa, Dyrektora Międzynarodowego Grupy Lulu oraz polskiej delegacji.
Restauracja Polka, pierwsza polska restauracja w Katarze, w swoim kiosku oferowała gotowanie na żywo i próbki tradycyjnych polskich potraw. Przemawiając na ceremonii otwarcia, Ambasador Jahnke podziękował Lulu Group za zainicjowanie działań mających na celu organizację promocji „Smaki Polski”, promującej polskie produkty w Katarze.
„Ta promocja podkreśla współpracę Polski z Grupą Lulu. Promocja jest znacząca, ponieważ ukazuje bogactwo polskiego sektora spożywczego i rolnego. Polska znana jest z wysokiej jakości produktów mlecznych i smaku. Polska ma ich wiele w Lulu. Lulu Poland potrafi przyciągać kupujących i łatwo docierać do klientów. To świetne miejsce do sprzedaży produktów” – powiedział ambasador Gulf Times.
Jahnke powiedział, że jest to pierwsza tego typu inicjatywa w Katarze, dzięki której goście z Polski mogą poznać polską kuchnię. Wyrażając nadzieję, że promocja Taste of Poland otworzy nowe drzwi dla polskich produktów do Kataru i na Bliski Wschód, Janke powiedział, że Polsce zależy na dalszym wzmacnianiu swoich więzi z Lulu w regionie, aby znaleźć rynek zbytu dla produktów spożywczych. „Katar jest dla Polski ważnym rynkiem i bramą do rynku regionalnego. Mamy nadzieję wykorzystać potencjał rynku regionalnego do poszerzenia obszarów współpracy z Grupą Lulu i agencjami rządowymi oraz wprowadzić do regionu więcej produktów” – dodał. – powiedział, dodając, że takie inicjatywy byłyby korzystne dla rolników i firm w Polsce.
podczas mówienia Czasy Zatoki PerskiejDr Altaf powiedział, że LuLu jest zachwycone możliwością prezentowania polskich produktów i że smak Polski jest strategicznym krokiem w kierunku planów ekspansji Lulu w regionie Europy Środkowej.
„Obecnie jesteśmy obecni w różnych krajach Europy. Jesteśmy pierwszą międzynarodową siecią handlową, która postawiła stopę w regionie Morza Bałtyckiego. Pomysł Lulu zakłada rozpoczęcie od Polski, która jest rozwijającym się ośrodkiem produkcji żywności. Kraj ten jest jasną gwiazdą pod względem produkcji” – zapowiedział, dodając, że będzie ich więcej. Przez lata Lulu będzie uzupełniać promocję Taste of Poland.
Dr Altaf zauważył, że promocja była kontynuacją ubiegłorocznej wizyty delegacji Lulu w Polsce i zapowiedzią przyszłych działań. „LuLu rozwija się także w Polsce, planując utworzenie centrów zaopatrzenia i eksportu. Współpracujemy z kilkoma krajami europejskimi, w których grupa tworzy jednostki zaopatrzenia i przetwórstwa żywności. Zapewnia to dostępność żywności, nieprzerwane dostawy i stabilne ceny na rynku.
Dyrektor Międzynarodowy Grupy Lulu powiedział, że Lulu chętnie wdraża innowacyjne inicjatywy na rzecz lokalnych przedsiębiorstw produkcyjnych i rolników w Katarze i na całym świecie. „Lulu robi wszystko, co w jego mocy, aby zapewnić globalne bezpieczeństwo żywnościowe, jednocześnie rozwijając skrzydła w wielu regionach” – powiedział.
W ramach promocji zaprezentowano szeroką gamę produktów renomowanych polskich marek, w tym ekskluzywne produkty sprowadzone specjalnie na wydarzenie. Grupa LuLu podpisała dwa protokoły ustaleń z polskimi agencjami rządowymi Portem Lotniczym Olsztyn Mazury oraz Polską Agencją Inwestycji i Handlu, jeszcze bardziej cementując swoje zaangażowanie w regionie Europy Środkowej. Zgodnie z pierwszym protokołem ustaleń Lulu utworzy na lotnisku Olsztyn Mussoorie obiekt, w którym będzie odbierany, pakowany i eksportowany świeże produkty, takie jak jabłka, jagody, sery, mięso i inne pakowane produkty spożywcze do regionu MENA, Indii i na Daleki Wschód. Drugie Memorandum of Understanding z Polską Agencją Inwestycji i Handlu usprawni procesy inwestycyjne i operacyjne Grupy Lulu w Polsce, otwierając nowe możliwości w różnych sektorach biznesowych.

Powiązana historia

Angelo Lo Piccolo, analityk handlowy ITA Doha, przewodniczył festiwalowi Riboon-Katnik w ramach „Let's Italian Festival”.

winona ryder nude indianpornanal.com indian sex vidivo
legal wives nov 5 teleseryes.net abot kamay na pangarap jan 16 2023 full episode
hd sex telugu pornframe.net poonam bajwa hot
bf sxe video daporn.mobi singh is bling full movie hd
clarachanell apacams.com lexy_sexy_lexy xxx
نيك شواذ gottorco.com سكس كام
hentai cock expansion sexhentai.org doujin pregnant
abot kamay na pangarap oct 31 2022 pinoytvfriends.com the broken marriage vow march 14 full episode
kitchen xvideo captaintube.info www nepali sexy com
إيما ستون سكس lesexcitant.com سكس بنات ورجال
kerala girls sex videos vegasmpegs.com kannada sex vidio
sex videos ap indianfuckertube.com assamese sexy bf
fingering sex videos freegreatporn.info hot xxx sexy pic
pokemon moon lillie hentai justhentaiporn.com cowboy bebop hentia
fresh choot faphub.mobi sexy bengali bf