Firma potwierdziła w piątek, że producent samochodów Stellantis zdecydował się zrezygnować z reklam podczas Super Bowl w tym roku.
„Koncentrując się na utrzymaniu fundamentów biznesowych w celu złagodzenia skutków wymagającego rynku motoryzacyjnego w USA, oceniamy nasze potrzeby biznesowe i podejmiemy odpowiednie decyzje, aby chronić nasze operacje w Ameryce Północnej i firmę” – powiedział The Hill rzecznik Stellantis. W obecnej sytuacji.
„W świetle tej oceny nie weźmiemy udziału w tym ważnym meczu” – dodali.
Producent Jeepa jest drugą firmą, która podjęła taką decyzję. General Motors (GM) oświadczył w listopadzie, że nie przestanie reklamować się podczas najważniejszego meczu, Według Do Reutera.
Port Wspomniano również Stellantis – spółka matka Jeepa, Chryslera i Ram – znana jest z wykorzystywania Super Bowl do głównych reklam, a w 2023 r. 30-sekundowa reklama podczas meczu zarobiła prawie 7 milionów dolarów.
Ich decyzja została podjęta po tym, jak GM i Stellantis stały się celem niedawnego strajku pracowników United Auto Workers (UAW), który trwał sześć tygodni. Obie firmy ratyfikowały umowy pracowników samochodów w połowie listopada, zgadzając się na podwyżkę płac o 25% i dostosowanie kosztów utrzymania.
GM oszacował w zeszłym roku, że strajk UAW kosztował go 1,1 miliarda dolarów, głównie z powodu utraty produkcji.
Prawa autorskie 2023 Nexstar Media Inc. wszystkie prawa są zachowane. Materiał ten nie może być publikowany, emitowany, przepisywany ani redystrybuowany.
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Giełdy Nasdaq i S&P 500 prowadzą w dół w związku z rozczarowującymi wynikami Nvidii