6 listopada (Reuters) – Firma zajmująca się nieruchomościami wakacyjnymi Hilton Grand Vacations (HGV.N) poinformowała w poniedziałek, że kupi spółkę BlueGreen Vacations (BVH.N) za kwotę 1,5 miliarda dolarów, obejmującą zadłużenie, aby przyciągnąć młodszych klientów do nieruchomości w oznaczonym czasie. . .
Zgodnie z warunkami umowy akcjonariusze Bluegreen Vacations otrzymają 75 dolarów w gotówce za każdą posiadaną akcję, co stanowi ponad dwukrotność ceny zamknięcia akcji w piątek, co wycenia spółkę na 1,28 miliarda dolarów.
Wysoka inflacja zaczęła wpływać na podróże krajowe w Stanach Zjednoczonych po wzroście popytu po zniesieniu obostrzeń związanych z koronawirusem.
„Nasz zarząd jednogłośnie głosował za zatwierdzeniem tej transakcji” – powiedział Reuterowi dyrektor generalny Hilton Grand Vacations Mark Wang. „Bluegreen to tak naprawdę ostatnia z tego, co nazwalibyśmy wysokiej jakości strategiczną szansą w naszej przestrzeni”.
Zarówno Hilton Grand, jak i Bluegreen Vacations promują i sprzedają nieruchomości w oznaczonym czasie, czyli wakacyjne udziały w nieruchomościach – model, w którym wielu właścicieli ma wyłączne prawo do korzystania z nieruchomości przez pewien okres czasu.
Akcje Bluegreen Vacations wzrosły w poniedziałek o 110%, zamykając się na poziomie 73,45 dolarów, podczas gdy akcje Hilton Grand spadły o 8%, osiągając cenę 34,25 dolarów.
Hilton Grand Vacations podał, że transakcja ma zostać sfinalizowana w pierwszej połowie 2024 r. i zwiększy bazę członkostwa Hilton Grand do ponad 740 000 z ponad 525 000, a portfel kurortów ze 150 do prawie 200 obiektów.
Prawie 75% właścicieli klientów Bluegreen Vacations to pokolenie X, a wielu z nich to osoby w wieku od 40 do 50 lat lub młodsze, powiedział Wang.
„Jesteśmy podekscytowani, że będziemy mogli wyśledzić agresywnego klienta na wczesnym etapie jego życia” – powiedział.
Rozszerzy także obecność Hilton na wschodnim wybrzeżu Stanów Zjednoczonych, dodając szereg ośrodków outdoorowych i narciarskich.
Hilton Grand, który wszedł na giełdę w 2017 r., poinformował, że podpisał 10-letnią umowę marketingową na wyłączność ze sprzedawcą produktów outdoorowych Bass Pro Shops.
„Jednym z kluczowych wyzwań dla niezależnej firmy zajmującej się wynajmem wakacyjnym, takiej jak BVH, jest to, że nie ma ona tak rozpoznawalnej marki jak samochody ciężarowe (Hilton), w związku z czym koszt pozyskania klienta jest znacznie wyższy” – stwierdzili analitycy Truist Securities w notatce.
Co więcej, firma obniżyła swoją prognozę skorygowanych zysków podstawowych na 2023 rok do 1–1,02 miliarda dolarów z poprzedniej prognozy wynoszącej 1,09 miliarda dolarów do 1,12 miliarda dolarów.
Credit Suisse Securities i Wells Fargo pełnią rolę doradców finansowych Bluegreen Vacations, a BofA Securities pełni funkcję wyłącznego doradcy finansowego Hilton Grand Vacations.
(Dodatkowe raporty: Atri Dasgupta i Kanaki Deka w Bengaluru oraz Doinsula Oladipo w Nowym Jorku) Dodatkowe raporty Abhinava Parmara w Bengaluru Redakcja: Shailesh Kuber, Devika Simnath i Matthew Lewis
Nasze standardy: Zasady zaufania Thomson Reuters.
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Giełdy Nasdaq i S&P 500 prowadzą w dół w związku z rozczarowującymi wynikami Nvidii