Baldur’s Gate ma teraz FSR 2.2
Firma wypuściła łatkę, która dodaje tymczasowe wsparcie dla FSR.
Poruszanie się po FSR 1.0. Jedna z najlepszych gier wydanych w tym roku, Baldur’s Gate 3, miała świetny debiut, mimo że w momencie premiery oferowała obsługę FSR 1.0 i DLSS2. Gracze zaznajomieni z wadami i zaletami tych technologii wiedzą, jaką znaczącą poprawę mogą one przynieść na niektórych systemach i jakie są zalety korzystania z wersji 2.0 na sprzęcie do skalowania przestrzennego. Podczas gdy gracze oczekują więcej wiadomości na temat FSR3, FSR 2.2 jest obecnie dodawany do coraz większej liczby gier. Jednym z tych graczy jest Baldur’s Gate 3.
Gra została zaktualizowana łatką 4, która zawierała łącznie 1000 ulepszeń. Jednak oprócz tych ulepszeń gracze nadal wyrażali chęć ulepszenia gry. Obejmowało to wdrożenie technik optymalizacji wydajności, takich jak FSR2. Wcześniej gra wykorzystywała wyłącznie technologię DLSS2, która ograniczała się do zgodności z kartami graficznymi NVIDIA RTX.
Gracze, nawet ci posiadający niskobudżetowe systemy lub przenośne gadżety, mogą teraz spodziewać się lepszej grafiki. Zrzut ekranu z serwisu PCGamer pokazuje, że FSR 2.0 stanowi znaczny postęp w stosunku do FSR 1, czyli technologii skalowania przestrzennego.
W tej chwili nie są dostępne żadne informacje dotyczące nadchodzącej obsługi generowania klatek w grze. Gra nie obsługuje DLSS3 i nic nie wskazuje na to, że będzie w tej chwili obsługiwać FSR3. Jednak budowanie ram ma swoje ograniczenia i może wymagać większej lub nowszej architektury sprzętowej, aby wykazać swoje zalety.
źródło: Podkręcanie 3D, PCGamer
More Stories
Premiera PlayStation 5 Pro planowana jest za kilka tygodni
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Firma zajmująca się sztuczną inteligencją Midjourney zapowiada produkt sprzętowy w nowej formie