24 grudnia, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Bud Light, najlepsze piwo w Ameryce od dziesięcioleci, ustępuje jedynie krytyce marketingu LGBTQ+

Po ponad dwóch dekadach jako najlepiej sprzedające się piwo w Ameryce, Bud Light spadło na drugie miejsce.

Modelo Especial, meksykański lager, osiągnął lepsze wyniki niż Bud Light w sprzedaży detalicznej wyrażonej w dolarach amerykańskich w miesiącu zakończonym 3 czerwca, wynika z danych Nielsena przeanalizowanych przez Bump Williams Consulting. Modelo kontrolowało 8,4% sprzedaży artykułów spożywczych, artykułów spożywczych i alkoholi w Stanach Zjednoczonych; Bud Light spadł do 7,3%.

Grupo Modelo, meksykański browar, jest własnością Anheuser-Busch InBev, tej samej firmy macierzystej co Bud Light.

To kamień milowy w miesięcznym spadku sprzedaży Bud Light od początku kwietnia, kiedy krytycy rozgniewani przez piwowara wysłali pamiątkę transpłciowemu influencerowi Dylanowi Mulvaneyowi przysiągł bojkotować markę. Bud Light spotkał się również z reakcją fanów Mulvaney, którzy uważają, że marka nie zrobiła wystarczająco dużo, aby ją wesprzeć.

Bud Light jest najlepiej sprzedającym się piwem w Stanach Zjednoczonych od 2001 roku, powiedział Dave William, wiceprezes ds. analiz i spostrzeżeń w Bump Williams, i nadal może utrzymać tę koronę w tym roku. Zauważył, że 9-procentowy udział Bud Light w rynku od początku roku nadal przewyższa udział Modelo o 8%. A wielkość sprzedaży Bud Light jest wyższa.

Ale wydaje się, że Modelo ma przewagę, ponieważ jego sprzedaż w dolarach rośnie wykładniczo każdego tygodnia. Wprowadzenie na rynek w maju nowego jasnego piwa Modelo Oro zwiększa rozpoznawalność marki.

Sprzedaż w barach i restauracjach, którą trudno śledzić, nie jest uwzględniona w liczbach detalicznych, a Bud Light wyprzedził Modelo w tych miejscach przed kwietniem. Ale David Steinman, wiceprezes i redaktor naczelny Beer Marketer’s Insights, powiedział, że sprzedaż w barach i restauracjach Modelo szybko rośnie i wierzy, że Bud Light wygenerował wyższą sprzedaż w barach i restauracjach niż w sklepach spożywczych.

Według Dave’a Williamsa sprzedaż detaliczna Bud Light w USA spadła o 24% w tygodniu zakończonym 3 czerwca, podczas gdy sprzedaż Modelo Especial wzrosła o 12%.

Import z Meksyku, taki jak Modelo i Corona, był od lat największymi jasnymi punktami na stagnacyjnym rynku piwa w USA, powiedział Scott Scanlon, wiceprezes wykonawczy firmy konsultingowej Circana, która śledzi rynek alkoholi.

Kiedy Modelo po raz pierwszy trafił do sprzedaży w Stanach Zjednoczonych w latach 90., Scanlon powiedział, że był sprzedawany głównie latynoskim pijącym. W 2015 roku uruchomiła reklamy w języku angielskim i od tego czasu znacznie rozszerzyła swoją bazę klientów. Jest szczególnie popularny wśród młodych pijących, powiedział Scanlon, którzy kochają jego pełny smak.

Modelo jest już bestsellerem na rynkach takich jak Los Angeles i Chicago, powiedział Scanlon, ale nadal może odnotować znaczny wzrost w przyszłości na wschodnim wybrzeżu.

„Modelo miało być marką piwa numer 1. To było przeznaczenie, ponieważ liczby wzrostu, które obserwujemy i których doświadczamy, są niesamowite.” Jedynym pytaniem był czas.

Pandemia przyspieszyła sprzedaż Modelo w Stanach Zjednoczonych, powiedział Scanlon, ponieważ widzi więcej sprzedaży w sklepach detalicznych niż w barach i restauracjach. Kroki Buda Lighta przyspieszyły jego wspinaczkę.

Constellation Brands, firma z Rochester w stanie Nowy Jork, która została upoważniona do sprzedaży Modelo w Stanach Zjednoczonych od 2013 roku w ramach umowy z organami antymonopolowymi po zakupie InBev Grupo Modelo, powiedziała w środę, że prawie podwoiła wydatki marketingowe na Modelo w ciągu ostatnich pięciu lat. I nadal widzisz „ścieżkę wzrostu” w USA, ale Bud Light spróbuje temu przeciwdziałać.

W zeszłym miesiącu InBev powiedział, że potroi wydatki na marketing W Stanach Zjednoczonych tego lata, koncentrując się na festiwalach sportowych i muzycznych. Bud Light pozostaje również znanym sponsorem LGBTQ+ Pride wydarzenia.

„Przez rok Bud Light pozostaje marką numer jeden w Stanach Zjednoczonych pod względem wielkości i sprzedaży w dolarach” – powiedział w środę rzecznik Anheuser-Busch.

winona ryder nude indianpornanal.com indian sex vidivo
legal wives nov 5 teleseryes.net abot kamay na pangarap jan 16 2023 full episode
hd sex telugu pornframe.net poonam bajwa hot
bf sxe video daporn.mobi singh is bling full movie hd
clarachanell apacams.com lexy_sexy_lexy xxx
نيك شواذ gottorco.com سكس كام
hentai cock expansion sexhentai.org doujin pregnant
abot kamay na pangarap oct 31 2022 pinoytvfriends.com the broken marriage vow march 14 full episode
kitchen xvideo captaintube.info www nepali sexy com
إيما ستون سكس lesexcitant.com سكس بنات ورجال
kerala girls sex videos vegasmpegs.com kannada sex vidio
sex videos ap indianfuckertube.com assamese sexy bf
fingering sex videos freegreatporn.info hot xxx sexy pic
pokemon moon lillie hentai justhentaiporn.com cowboy bebop hentia
fresh choot faphub.mobi sexy bengali bf