Xbox miał co najmniej kilka trudnych lat.
Niedawno uruchomiono Redfall Średnie recenzje i krytyka błędów w grach, problemów ze współpracą i wydajnością w czasie, gdy Xbox był już nękany obawami i krytyką przez kilka lat milczenia ze strony wielu z jego wewnętrznych studiów 23. Przynajmniej do wczorajszej prezentacji narracja była taka, że wysiłki Xbox AAA chwiały się. Ale wszystko to nasuwa pytanie: co Xbox mógł zrobić inaczej?
Podobnie jak jego koledzy naczelni, Matt Botti, szef Xbox Game Studios, rozumie, że Xbox ma wiele do udowodnienia tym, którzy uważnie go obserwują od czasu jego przejęcia pod koniec 2010 roku. Po Xbox Game Showcase zapytałem go, czy było coś, co zrobiłby inaczej. Gdyby tylko mógł cofnąć się do 2017 roku i zagrać w to jeszcze raz. Booty odpowiada, mówiąc mi, że zamierza zmienić sposób, w jaki określa swoje oczekiwania: nie z odbiorcami Xbox, ale z programistami, którzy otrzymują Xbox.
„
Booty odpowiada: „Kiedy studio staje się częścią Xbox, czy ci się to podoba, czy nie, staje się częścią pierwszej imprezy”. „A jako część pierwszej imprezy znajdują się w innym świetle; ludzie patrzą na nich przez inny pryzmat. Moim obowiązkiem i naszym obowiązkiem jako szerszej organizacji Xbox jest upewnienie się, że to rozumieją, a następnie upewnij się, że są ustawione i że odpowiednio określiliśmy oczekiwania. Jeśli jesteś małym, niezależnym studiem, możesz zapłacić za grę, a może pracujesz nad czymś i mówisz, że tak naprawdę to nie działa, po prostu naładujmy to , usuń to z drogi i przejdź do następnej gry. Nie mamy tego luksusu w ramach pierwszej imprezy.
„Gdybym cofnął się w czasie, gdzie czuję się trochę pominięty w związku z Redfall, ten projekt rozpoczął się, zanim kupiliśmy Zenimax, i myślę, że moglibyśmy wykonać lepszą robotę, konfigurując je… czas w moim małym wehikule czasu”. Do 2017 roku upewnij się, że wszyscy rozumieją, że nie będą już mogli wydawać gier takich jak Double Fine czy inXile. Będą postrzegani jako część pierwszej imprezy.
Od czasu premiery Redfall do Średnie recenzje Krytykując błędy gry, problemy ze współpracą i wydajnością, kierownictwo Xbox wzięło odpowiedzialność za rozczarowanie, a także wskazało, że wierzy, że będzie działać lepiej. Ze względu na silniejsze fałszywe recenzje. Jednak po zastanowieniu Matt Botti, prezes Xbox Game Studios, dodaje, że jednym z powodów, dla których zespół nie był świadomy problemów, były twierdzenia, że jest to „wizja tunelowa” i brak szerszego obrazu.
„Czasami zespół może uzyskać trochę tunelową wizję swojej gry, a innym razem kierownictwo może mieć przeciwny problem, być może zbyt daleko idące przybliżenie” — mówi Booty. Mając wskazówki, że gra będzie działać w określony sposób… nakłaniamy ludzi do grania w tę grę, wystawiania recenzji, robienia próbnych recenzji i po prostu mamy wskazówki, że gra będzie działać lepiej niż w rzeczywistości. I myślę, że zespół był tak zaangażowany w to, co budowali, że mieli trochę wizji tunelu”.
Booty mówi dalej, że odpowiedzialność za Redfall ostatecznie spoczywa na nim i szefie ZeniMax, Jamesie Lederze, i wzywa graczy, aby nie obwiniali poszczególnych programistów.
„Jeśli pracujesz dla Arkane, spędziłeś lata pracując nad Redfall” – mówi. „Dla mnie po prostu współczuję ludziom, którzy spędzili cały swój czas pracując nad tym, wzniecając cały ten ogień w swojej grze. Od razu przechodzę do: Jak wspieramy zespół? Jak wspieramy ich, aby gra była w grze kształt i czego się z tego uczymy?”
Rozmawialiśmy również z Bootym o tym, dlaczego gry trwają obecnie o wiele dłużej. Booty pojawił się również na panelu z innymi szefami Xbox, aby porozmawiać o własnej strategii dla Xbox, wraz z szefem Xbox, Philem Spencerem, mówiącym o znaczeniu konsoli. Tutaj możesz nadrobić zaległości w programie Xbox Showcase i IGN Summer of Gaming.
Rebecca Valentine jest starszym reporterem w IGN. Możesz ją znaleźć na Twitterze @pracownik.
More Stories
Premiera PlayStation 5 Pro planowana jest za kilka tygodni
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Firma zajmująca się sztuczną inteligencją Midjourney zapowiada produkt sprzętowy w nowej formie