Zgłoszono Fightful Select Była supergwiazda WWE CJ Perry (FKA Lana) ma już za sobą najlepszy rok w WWE pod względem finansowym, głównie dzięki swojej stronie internetowej Brand Army, CJPerry.com.
Aby zobaczyć jej posty w Brand Army, fani muszą uiścić miesięczną opłatę w wysokości 19,99 USD. Według strony internetowej korzyści z subskrypcji obejmują „ekskluzywne TikToks, ekskluzywne nigdy wcześniej niepublikowane zdjęcia i filmy z trasy, sesje zdjęciowe oraz kombinacje filmów i programów telewizyjnych”. Zauważyła również, że Miro będzie się pojawiać sporadycznie i że będzie publikować „co najmniej 5 razy w tygodniu lub więcej”.
Perry uruchomiła swoją stronę internetową 20 maja i Jak wspomniano, W ciągu pierwszych 24 godzin od jego uruchomienia zarobiłem blisko 20 000 $. Był to największy dzień premiery w historii Brand Army.
od tego czasu Premiera WWE w 2021 roku, Berry nie był na ringu, ale był zajęty kilkoma projektami modelingowymi, telewizyjnymi i filmowymi. Perry pojawił się w reality show „The Surreal Life”, filmie „Wifelike” z udziałem Jonathana Rhys-Meyersa i Eleny Kamporis oraz w filmie „Cosmic Sin” z 2021 roku, w którym wystąpili Bruce Willis i Frank Grillo.
W zeszłym miesiącuBerry drażniła się również, że gra główną rolę w nowym filmie Paramount. Ujawniła to podczas wywiadu ze starszym redaktorem wiadomości Wrestling Inc. Nicka Hausmana, że zagra zabójczynię i że jej postać została zainspirowana WWE Hall of Famer The Undertaker.
Warto zauważyć, że Danielle Moynette (FKA Summer Rae), Cassie Lee (FKA Peyton Royce) i Jessica McKay (FKA Billie Kay) to tylko niektóre z byłych gwiazd WWE, które są częścią platformy Brand Army.
More Stories
Cate Blanchett twierdzi, że we współczesnym społeczeństwie panuje „wyraźny brak wstydu” | Cate Blanchett
Festiwal Filmowy w Wenecji rozpocznie się pokazem Soku z żuka w reżyserii Jenny Ortegi
Nikki Glaser jest gospodarzem Złotych Globów 2025