Logo Netflix pojawia się na pilocie telewizora, na ilustracji wykonanej 20 stycznia 2022 r.
Dado Rowicz | Reuters
Netflix Za nowy poziom reklam, który firma wprowadzi w Stanach Zjednoczonych 3 listopada, będziesz pobierać opłatę w wysokości 6,99 USD miesięcznie.
Kategoria „Podstawowe z reklamami” Netflixa będzie zawierać średnio od czterech do pięciu minut reklam na godzinę i nie da użytkownikom możliwości pobierania filmów i seriali telewizyjnych. Ograniczona liczba seriali telewizyjnych i filmów nie będzie początkowo dostępna z powodu ograniczeń licencyjnych.
Reklamy trwają 15 lub 30 sekund i będą wyświetlane przed treściami Netflix oraz w ich trakcie. Marki będą miały możliwość zapobiegania wyświetlaniu reklam w treściach, które uznają za nieodpowiednie lub nieodpowiednie. Aby pomóc reklamodawcom w zrozumieniu zasięgu, firma ratingowa Nielsen od 2023 r. będzie używać w Stanach Zjednoczonych standardowych wskaźników cyfrowych odbiorców, czyli cyfrowych ocen reklam.
Netflix po raz pierwszy uruchamia tańszą usługę z reklamami Po latach odrzucenia pojęcie. ruch Wynika to z stabilizacji wzrostu liczby abonentów w ostatnich kwartałach. Netflix Utrata abonentów w pierwszych dwóch kwartałach tego roku Tylko w trzecim kwartale spodziewa się dodać milion klientów. Firma ma około 221 milionów subskrybentów na całym świecie, co czyni ją największą na świecie usługą przesyłania strumieniowego.
Według dyrektora operacyjnego Grega Petersa, Netflix ogłosi swoje wyniki za trzeci kwartał po zamknięciu rynku we wtorek i planuje ujawnić oczekiwania abonentów dotyczące usługi reklamowej. Współpraca Netflix z Microsoft za usługi wspierane reklamami. Firma powiedziała podczas telekonferencji medialnej, że firma streamingowa będzie miała setki reklamodawców na starcie i jest prawie wyczerpana.
Ceny są niższe niż Disney
Netflix ’Ceny 6,99 USD/miesiąc Tańsze niż reklamy Disney+ i Hulu z reklamami, która wyniesie 7,99 USD miesięcznie, gdy kategoria reklam Disney+ zostanie uruchomiona w grudniu. HBO Max z reklamami to 9,99 USD miesięcznie.
Według Petersa Netflix wycenił usługę tak, aby każdy klient przechodzący na usługę z reklamami z podstawowego planu bez reklam miał „neutralny lub pozytywny” wpływ na przychody firmy.
Oznacza to, że Netflix uzyska co najmniej 3 USD miesięcznie na użytkownika w przychodach z reklam.
„Chcemy dać klientom wybór i dowiedzieć się, jaka jest dla nich najlepsza oferta” – powiedział Peters podczas telekonferencji.
Rozdzielczość wideo dla warstwy reklam Netflix będzie wynosić 720p zamiast 1080p, co jest jakością standardowego planu Netflix, który kosztuje 15,49 USD miesięcznie. Podstawowy plan firmy bez reklam Kosztuje 9,99 USD miesięcznie, a także ma rozdzielczość 720p.
Warstwa reklamy będzie początkowo dostępna w Kanadzie i Meksyku 1 listopada, a następnie w Australii, Brazylii, Kanadzie, Francji, Niemczech, Włoszech, Japonii, Korei, Meksyku, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych 3 listopada. Premiera 10 listopada
Obejrzyj: Jak Netflix stracił przewagę w wojnach streamingowych
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Giełdy Nasdaq i S&P 500 prowadzą w dół w związku z rozczarowującymi wynikami Nvidii