Polski Największy ubezpieczyciel PZU jako pierwszy uruchomił zautomatyzowane, cyfrowe szkody ze szwedzką firmą Insurtech Upptec.
Warszawa i MALMÖ, Szwecja, 28 września 2022 /PRNewswire/ — PZU i firma Insurtech Upptec podpisały umowę na digitalizację roszczeń majątkowych PZU na potrzeby likwidacji szkód poprzez rozwiązanie Upptecs SaaS.
PZU to największa instytucja finansowa PolskaStał się najstarszą firmą ubezpieczeniową od 1803 r. Polska. Ubezpieczyciel był pierwszym klientem Upptec Polska Oznacza to kolejne wejście na nowy rynek przez InsertTech Europa.
„To dla nas nowy kamień milowy. PZU znajduje się na granicy europejskich ubezpieczeń i staramy się zapewnić lepsze doświadczenia związane z roszczeniami ze zbiorowym nastawieniem na cyfryzację. Polska. Z dumą przedstawiamy pierwszą cyfrową automatyzację roszczeń polskim ubezpieczającym i wspólnie z niecierpliwością czekamy na zmianę sposobu zgłaszania roszczeń – mówi Magnus Frank, dyrektor generalny Upptec.
Dzięki rozwiązaniu Upptec, PZU zautomatyzuje roszczenia dotyczące treści domowych, aby przyspieszyć obsługę klienta i usprawnić obsługę szkód – jest to pierwsze rozwiązanie dotyczące treści cyfrowych dla polskich ubezpieczających.
„Przetestowaliśmy wykorzystanie AppTech na kilkuset szkodach i porównaliśmy jego wyniki ze standardowymi metodami oceny. Rozwiązanie sprawdziło się. Jego zastosowanie poprawiło jakość ocen i czas ich przygotowania” – mówi Stanislav Szech, Head of Claims w PZU. Dział przeładunku, ciąg dalszy:
„Narzędzie przyspiesza obsługę i minimalizuje ewentualne błędy. Dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie aplikacji do obsługi wszystkich naszych likwidacji szkód i wszystkich szkód kwalifikowanych. Współpraca z Upptec jest częścią najlepszej innowacyjnej współpracy PZU. Firmy na całym świecie są częścią ekskluzywnego programu „PZU Gotowi na Startupy”. Wspólnie z firmami technologicznymi nie tylko ulepszamy naszą ofertę i usługi, ale także wyznaczamy nowe trendy i zmieniamy sposób funkcjonowania biznesu ubezpieczeniowego. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego wdrożenia, gdyż to kolejny dowód na to, że współpraca między korporacjami a startupami jest obustronnie korzystna.”
„Cieszę się, że PZU wybrało Upptec do zautomatyzowania swoich roszczeń i jestem podekscytowany tą podróżą i wspólnie wyznaczymy nowe standardy w automatyzacji szkód poprzez poprawę obsługi klienta dzięki odpowiedziom w czasie rzeczywistym”. Nicklaus HoffDyrektor Handlowy DACH w Upptec.
Po więcej informacji odwiedź: https://upptec.com/
Kontakt:
Matylda Hanson
[email protected]
+46720024940
Zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/1907194/UPPTEC_PZU.jpg
Źródło Aptech AB
More Stories
Wpływ siły wyższej na małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce na przykładzie pandemii Covid-19: wnioski na przyszłość
W 2025 roku Polska zwiększy wydatki na obronność do rekordowego poziomu
„Zmiana zasad gry”: Lockheed przedstawia pierwszy polski F-35